|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Staat niet op de GMM site anders... zou wel gaaf zijn! |
|
echt niet... |
|
quote: Als ze zouden komen, zouden ze dan niet eerder rond een uur of 20h op de main staan ofzo? Dat zou mij alleszins logischer lijken. Faustian Spirit of the Earth |
|
HEUY!!!! Ik zal er wel weer bij zijn. meer dan 6 bands hoef / kan ik toch niet zin....kwestie van prioriteiten stellen VOLBEAT ANTHRAX TRIVIUM SACRED REICH SAMAEL TAAKE Zullen bovenstaande bands dan wel worden..... |
|
kan nou niet zeggen dat 't me echt boeit tot nu! Altans Heaven&Hell is toch de bezetting van Black Sabbath met R.J.Dio op vocalen , wel interessant! & Sacred Reich nog nooit live gezien. Als er nix bijzonders bij komt = ondergetekende zeker niet v/d partij! & wie moet er dan ScrotuM-stickers uitdelen onder het mom van...............................heeeeeeeeej KIPJE..............mot je een sticker?????!!!!! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: nee |
|
Hoorde dat Mötley Crue komt... The trend is dead. |
|
Ik las ergens dat Mötley Crue, Ozzy Osbourne en Alice Cooper de headliners zijn. |
|
quote: Niet de moeite waard om voor heen te gaan dus. Boeiender |
|
Nah, het zijn maar geruchten he |
|
quote: Zijn de headliners dan ooit wel de moeite? Voor mij alleszins niet. Geef mij maar wat er in de marquees staat Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:. Boeiender |
|
quote: yep, staat al op de duitse graspop site... |
|
Slipknot en Lacuna Coil spelen zo goed als zeker ook. |
|
quote:Graspuppe.de? |
|
Bestaat... Bla |
|
und slipknot bevestigd "June 27th - Graspop Metal Meeting - Dessel, Belgium" |
|
Nou maar hopen dat dat een andere dag is dan wanneer Heaven and Hell speelt. Edit: Zojuist ff bij Heaven and Hell gecheckt. De 26e juni. Geen probleem dus. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 08-02-2009 16:09] |
|
Marilyn Manson jongens en meisjes! |
|
't wordt steeds beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Ik zit er in ieder geval niks mee in Faustian Spirit of the Earth |
|
Mötley Crüe Slipknot Marilyn Manson Dream Theater Down Hatebreed Killwitch Engage Lacuna Coil Mastodon Gojira Buckcherry Exodus Pestilence The Gathering Jon Oliva's Pain Black Stone Cherry August Burns Red Edit: Ik sla Graspop over dit jaar. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 12-02-2009 11:10] |
|
De kans zit er dik in dat ik dit jaar Graspop links laat liggen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Vrijdag: MÖTLEY CRÜE, Dream Theater, Down, Exodus, Pestilence, The Gathering, Buckcherry, Jon Oliva's Pain Zaterdag: SLIPKNOT, Hatebreed, Killswitch Engage, Lacuna Coil, Mastodon, Gojira, Black Stone Cherry Zondag: MARILYN MANSON, August Burns Red Dit zijn dus ook de headliners? Natuurlijk, de helft van de bands is nog niet bekend, maar zoals het er nu naaruit ziet hoeft het van mij echt niet. Edit: Waar is Legion Of The Damned eigelijk gebleven? [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 12-02-2009 11:16] |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |