|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: schrap down maar.. |
|
Nouja, als Down niet komt. Dan laat ik het dit jaar maar zitten The trend is dead. |
|
quote: Wauw! Wat een geniale line-up dit jaar! HEEN!! Nu al zin in! |
|
Ik vind vooral de line-up voor vrijdag erg sterk. Verder valt het met tot nu toe toch wat tegen. Maar ik ga sowieso wel, denk ik. Bareuh... |
|
Speelt DOWN nou wel of niet? The trend is dead. |
|
quote: Voorlopig lijkt het erop van wel. Faustian Spirit of the Earth |
|
JU KSSSSSSSSSSSSSSS De shit is aan!!!1 |
|
quote: Exodus + Pestilence + Anthrax Méér van de oude death/thrash garde a.u.b.! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Je vergeet Sacred Reich |
|
Kút! Hoe kon ik die over het hoofd zien? In ieder geval, meer is nog beter! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Menn, die bands waren vernieuwend in de jaren '80. Get on with it! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: En Laaz Rockit. Misschien aanwezig. |
|
Das wel jammer dat er op zondag ook nog een aantal bands zijn die ik wil zien. Terwijl ik maandag een tentame heb !!! Dat word weinig slapen en leren voor het tentame |
|
quote: Het is voor je te hope dat het geen tentame Nederlands is. Anders zul je nog flink moete studere. Bareuh... |
|
|
|
quote: als je dat nu al weet ga je toch van te voren leren? of denk ik nu krom. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Nee Jouw Nederlands is trouwens niet beter gespeld in jouw stukje!!! |
|
Wat een ontzettende kut line-up dit jaar zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: LOL! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1 Dan maar naar Sodom Open Air die zaterdag, kommie ook? |
|
quote: Dat gaat hem hoogstwaarschijnlijk wel weer worden ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
quote: Over taalverkrachting gesproken: Kun je je subtitle nu eens een keer aanpassen? Want ik heb ineens weer chronische pijn aan mijn talenknobbel. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Denk dat ik wel ga. Wil DOWN wel weer is zien. Het zal de vrijdag worden!! The trend is dead. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |