|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zeer terecht. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Godverdomme, Heerenveen weer flink teleurstellend bezig. spelfout weggehaald... |
|
quote: ja, de KNVB meet wel met diverse maten zeg. Persoonijk snap ik niet waarom de G met 10000 euro boete er mee weg is gekomen. Een grensrechter omkegelen is toch echt wat anders dan die sfeeractie bij jullie. Vreemd! (nof 1 propje in de proeftijd op 't veld en dan hebben we ook een wedstrijd zonder publiek trouwens). |
|
NAC zat dus blijkbaar al in de proeftijd nav een soortgelijke actie tegen Ajax vorig jaar in de beker. Een en ander aan argumentatie van de KNVB valt hier te lezen: http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=14877 |
|
Sterf Luinge! |
|
quote:hihi www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
met 11 tegen 9 nog de minste ploeg op het veld zijn. Ook knap Ach ja, Tilburg is blijkbaar door minister Koenders aangewezen voor ontwikkelingshulp. Alleen wel kut dat dta ons nu punten kost |
|
quote:Haha, twee keer winst dit seizoen, uit en thuis. Maar goed, het lag aan de scheids Enne, ontwikkelingshulp, welke club wordt er ook weer door gemeenschapsgeld op de been gehouden? Ben maar blij, anders was je club er niet eens meer geweest. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Net naar Roda - Ajax geweest. Op zich wel apart, vuurwerk, veel kapotte stoeltjes, weinig gejuich, enkel spreekkoren tegen de fusie. Wel mijn complimenten voor de snelle reactie van de Ajax supporters op de spreekkoren! ("Roda is van ons ole ole" werd "Roda is een club die niet bestaat") [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 05-04-2009 21:11] |
|
Oud nieuws En wij eindigen niet in het rechterrijtje dit seizoen. Al jaren niet trouwens . Ach ja, jullie zijn ooit eens tweede geworden. Gooi dat er maar weer tegenin. Jullie zijn geen club, jullie waren nooit een club en jullie zullen nooit een club worden. Ga je nu maar fijn sufrukken op die 2 gelukkige overwinningen dit seizoen |
|
quote:Hihi..whatever www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
feyenoord maakt zich ook weer volkomen belachelijk... |
|
quote:Nee, dat is alleen maar mooi. Ook zo'n zichzelf schromelijk overschattende ploeg die in het rechterrijtje gaat eindigen |
|
Ach, alleen nog even NEC voorbij |
|
zo, toch geen fusie... |
|
quote:dat ze er nu maar allebei mee stoppen |
|
quote: Onverstandige keuze, laten ze maar lekker failliet gaan. |
|
Het was niet echt hun keuze, de provincie wil het gat van 6.5 miljoen niet dichten. Dus dan houdt het op. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
0-0 tegen AZ bij rust. Derde zege op die kazen dit seizoen zit er nog steeds in Come on NAC!! |
|
Helaas She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja Niet verdiend maar dat is al weken zo. Gelukkig v/d Leegte en Penders weer fit. En als er dan toch iemand tegen je scoort, dan maar meteen de beste man van de competitie. Wat een klasbak is die Dembele toch Afijn, ik ga maar eens terug richting het STRP-festival |
|
Was die actie van El Hamdoui geen rood? Slaande beweging toch? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Yup. Overduidelijk. Hij is een beetje uit vorm de laatste tijd.. |
|
quote: meer dan terecht... maar volgens mij lag 't nog iets anders: Fortuna S en R JC zouden hun schulden meenemen in het saneringsplan (en zorgen dus dat de schulden afbetaald werden). Nu "parkeerden" ze o.a. de schuld van F.S. in een bv (die natuurlijk failliet gaat en iedereen kan fluiten na zijn centen). |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |