|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volendam gedegradeerd, waardeloos dat Feyenoord thuis verliest van Roda JC, wat een sukkels zeg. |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: Ze hebben ook van Volendam (uit) en De Graafschap (ook thuis) verloren, dus is het alleen maar eerlijk om ook van deze laagvlieger te verliezen |
|
Okee, hoe rijm je dit: Sparta flirt met Aad de Mos ROTTERDAM - Sparta hoopt op korte termijn een nieuwe trainer aan te stellen, maar of de club erin slaagt om nog deze week een opvolger van Foeke Booy te presenteren, is zeer de vraag. ,,We zijn in gesprek met meer kandidaten, maar zijn er nog niet uit,’’ zegt algemeen directeur Peter Bonthuis, die nadrukkelijk ontkent dat de Kasteelclub in zee gaat met Aad de Mos. De Mos werd door de televisiecamera’s betrapt toen hij afgelopen dinsdagavond gebroederlijk op de tribune naast Erik Achten zat, één van Sparta’s commissarissen, bij de wedstrijd TOP Oss-FC Dordrecht. Een deel van de raad van commissarissen van Sparta zou de ervaren maar niet onomstreden Hagenaar graag naar het Kasteel zien komen De Mos was gisteren zelf niet voor commentaar bereikbaar, maar volgens Bonthuis komt zijn naam niet voor op de short-list die de club heeft gemaakt. ,,Aad de Mos is geen kandidaat om bij ons hoofdtrainer te worden,’’ zegt de directeur stellig. ,,Erik Achten en hij kennen elkaar goed en hebben toevallig naast elkaar gezeten. Omdat dat op de tv te zien is geweest, heeft iedereen het er nu over. Er zijn zoveel namen door derden naar voren gebracht.’’ ******************** Met dit: Sparta en De Mos komen er niet uit ROTTERDAM - Aad de Mos wordt niet de nieuwe hoofdtrainer van Sparta. De Hagenaar heeft een aanbieding om voor twee seizoenen te tekenen naast zich neergelegd. ,,Ik heb lang met Sparta gesproken, maar over bepaalde zaken hadden we een verschil van inzicht,’’ zegt De Mos, die er zowel financieel als qua sportieve vooruitzichten niet uit kwam met de Rotterdammers. ***************** Vermoeiend gedoe toch altijd weer, die spelletjes met de media. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Tamelijk geniaal: [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-05-2009 7:53] Bruce Banner |
|
Van Driel is sowieso erg scherp als het om Van Gaal gaat. Tsja, dat krijg je als er over zijn clubje weinig nieuws is... |
|
Victory! Victory! En dik terecht ook nog. Was weer een mooi avondje NAC |
|
quote: Idd, terechte overwinning! En FC Grunn, dikke pluim 3x van een achterstand terugkomen, prima! Donderdag de klus afmaken [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 17-05-2009 1:46] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Helemaal niets in rotterdammm Heb weer gelache,donderdag lache met feyenoord deel 2. |
|
Mental? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
[quote]Op 17 mei 2009 0:07 schreef Pleuris het volgende: Helemaal niets in rotterdammm quote] Jewah... Overwinning voor FC TWENTE. (hoop ik, tenminste) In ieder geval aanwezig in de Kuip. Heads I win, tails you lose |
|
quote: "Ooh Ooh Ooh Ooh" Bruce Banner |
|
Het was een zinderende bekerfinale. Een thriller van de bovenste plank. Laat die boeren maar schuiven. Jammer dat de 'verkeerde' boeren gewonnen hebben... Nee, even zonder gekheid. Heerenveen, en ook Varanus c.s. van harte gefeliciteerd met het winnen van de beker. Het is jullie gegund! Bareuh... |
|
Die Hersi toch... |
|
Geen kwaad woord over Hersi! Bareuh... |
|
Beide ploegen hebben goed gespeeld. Penalties is een loterij. Jammer dat Hersi overschoot. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat Friese volkslied 5 minuten voor tijd was wel even fairly impressive trouwens Ik vond Twente trouwens net iets beter maar het was een fantastische bekerfinale |
|
Perfecte middag gehad in de Kuip. Uitslag was wel even moeilijk te verwerken, maar dat kan gebeuren bij penalties. Hebben er wel 4 uur met de trein over gedaan om weer terug te komen in Enschede. Volgend jaar beter! the only pleasure is pain |
|
Modderfokking dikke heers!!!! spelfout weggehaald... |
|
Ik ben godverdomme zo schor als een hond na al dat geschreeuw gister. Wat een pot zeg! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mijn vriendin is fanatiek FC-Twentesupporter. Ze was gisteravond opvallend stil na het verlies van Twente. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Hmm het is afgelopen met Fortuna. Toch jammer... |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |