![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Bareuh... ![]() |
|
Thnxx. We gaan weer heel hard aanmoedigen met zijn allen. Ben bang dat ik niet goed bij stem zal zijn op mijn eerste werkdag woensdag.. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Zaterdag mooi de eerste 3 punten binnen gehaald. Afgezien van het eerste kwartier verder een zaadwedstrijd, maar ach ![]() ![]() |
|
quote: Kijk, nu mis ik de tijd dat ik ook elke wedstrijd ging. Ik wil ook schreeuwen en zingen!!! Bareuh... ![]() |
|
quote: doe ook weer mee; naam: Oud Eindhoven. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote:Flauw hoor. Had ze dan de Melvin Platjes genoemd ![]() ![]() |
|
quote: Ga dan gewoon naar een concert, gek. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Bareuh... ![]() |
|
En vanavond gaat de Jupiler Leaugue weer van start. Ik ga kijken bij Eindhoven-MVV ![]() ![]() |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3209765 ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Goed gespeeld door NEC zeg, mooie aanwinst die Belg. Verder was Heerenveen wel echt treurig. AZ eigenlijk ook. ![]() |
|
quote: Bemn blij dat ik er niet voor thuis ben gebleven. Keristus, wat een waardeloze start van de competitie. spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Heb slechts een paar fragmenten gezien, maar ik denk dat jullie weer een aardig seizoen tegemoet gaan Mark ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vandaag 2 doodsaaie partijen gezien. Zowel NAC als PSV bakten er niks van ![]() ![]() |
|
En Feyenoord + Vitesse ook al niet. ![]() ![]() |
|
Zou het het weer zijn? Ik ben ook de hele dag al zo lam als een deur ![]() ![]() |
|
quote: +1 krijg niks gedaan vandaag. ![]() |
|
Tyfus Den Haag! Die kutclub opdoeken en de gehele stad affakkelen! Overal waar die club komt, is het hommeles. Ik ben trouwens níet voor VVV hehe ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() Leuke dag op de parkeerplek gehad? ![]() Leek gvd wel carnaval man haha! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Ik had vanochtend (en heb nog steeds ![]() En feesten dat kunnen ze wel in Breda ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Jij was toch op vakantie geweest naar Mexico? Beterschap iig! ![]() Ik denk dat Zwaanswijk (dacht ik hoor) nog een flinke schorsing krijgt, leek een bewuste elleboog! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |