|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tja... dure gemiste penalty ... |
|
Heracles gaat lekker! Arme Judge... |
|
Die spelen dan ook met een b-ploeg. |
|
Wat een LUL die Maaskant! Arrogant ventje. Laat hij eens naar zijn eigen spelers kijken, ipv de arbitrage de schuld te geven. Klasse van die grens dat ie de vlag omhoog deed, 100% penalty. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
abso fukkiong luut liever die bullebak daar, van die ploeg daar geen idee naar namen toe signature |
|
Vanavond Feyenoord - FC Twente. Ben nu al zenuwachtig the only pleasure is pain |
|
Deze speelronde eens voor het eerst een kijkcode via eredivisie live besteld voor AZ - Vitesse. Aangezien het stadion al weken is uitverkocht moet het maar op deze manier. Ik ben benieuwd! |
|
quote:lsd? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Kan je die wedstrijd niet ergens op internet bekijken? Against God and Government |
|
quote: http://www.larachefoot.we.bs/# Gaat uw gang, mien jong. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:is dat zo'n Japanse zender? Dat is op zich goed naar te kijken, alleen met een vertraging van een seconde of 10, dus niet te combineren met de radio. |
|
quote: Dut neet Against God and Government |
|
quote: Een aantal kanalen zijn zonder vertraging. Download Sopcast en selecteer NVS1, normale snelheid AZ-Vitesse. [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 18-04-2009 21:34] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Az - Vitesse 1-1 momenteel Against God and Government |
|
Is het nou gelukt? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ik hoop dat Heerenveen morgen 3 puntjes uit Utrecht mee kan nemen, maar dan zal er beter gepresteerd moeten worden dan vorig weekend. spelfout weggehaald... |
|
Oh, en wat is Feyenoord weer zwak bezig. spelfout weggehaald... |
|
haha 1-2 headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
AZ kan weer niet met de druk omgaan in de kampioenswedstrijd. |
|
Twente laat het na om nog eens de druk te verhogen op AZ. |
|
Het lijkt wel de aanhang van de jostiband met die klappertjes, maar normaal de club aanmoedigen ho maar. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Best een goede 2e helft hoor. En winst, toch wel verdiend. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Godverdomme, wat een klote scheids. Als FCT gewoon was blijven voetballen hadden ze kunnen winnen. De eerste helft speelden ze Feyenoord echt wel weg. Gadverdamme the only pleasure is pain |
|
quote: Klote scheids? Er kwam in de slotfase nog een speler van twente goed weg toen een doorgebroken speler werd neergehaald. En de 2e kaart van de Bronck was ook niet terecht, dus lijkt me niet dat Twente benadeeld is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |