|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe makkelijk wil je ze hebben Lazofiets? Zelfs Europees voetbal wordt al moeilijk. |
|
quote: Ja, maar jij bent dan ook een vieze ajacied Was jij zaterdag nog geweest? Eerste helft viel ik bijna in slaap, tweede helft leverde nog wel wat spektakel op met al die doelpunten spelfout weggehaald... |
|
Godverdomme, nog steeds 1-0 achter tegen de graafschap. Een "klein" cluppie en daar gaan we weer. spelfout weggehaald... |
|
Trieste k****rzooi. spelfout weggehaald... |
|
|
|
quote: Ja lach maar, jullie staan nog steeds onder Heerenveen. spelfout weggehaald... |
|
|
|
spelfout weggehaald... |
|
Mooi dat Graafschap weer eens gewonnen heeft. Jammer dat ze dan wel van Heerenveen kunnen winnen, maar niet van Ajax. Nergens voor nodig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nou, enorm mooi spelfout weggehaald... |
|
heel mooi. maar 1 zwaluw maakt... eens kijken of ze deze vechtlust door kunnen trekken. Jammer van Beerens, eerst wijzen naar de knollentuin en dan beamen dat ze 't aan zichzelf te wijten hebben... met meer scherpte voorin had Heerenveen natuurlijk dik gewonnen (en Heijblok was weer goed bezig)... leuk begin van 't weekeinde. |
|
Morgen de neuzen op hun neus laten kijken |
|
Heerenveen was erg zwak, vooral in de afwerking, maar jullie keeper was idd goed bezig. Die heeft behoorlijk wat reddingen verricht. Als dat niet het geval was geweest had Heerenveen, zelfs met dit ondermaatse spel gewonnen. Maar ja, liever van de Graafschap verliezen dan van de joden. Maar zuur is het wel. @Reply op Grindbashers... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 21-03-2009 9:52] spelfout weggehaald... |
|
quote: Dit hoopte ik ook al, maar nu helemaal. Succes! spelfout weggehaald... |
|
quote: (': |
|
idd... Niks op af te dingen overigens. Zonde dat die bal van Zwaanswijk op de paal ging maar verder was het magertjes met de kansen.. Oh ja, en Vink krijgt komende week waarschijnlijk een ereplaats in de synagoge voor al die gele kaarten die hij niet trok voor Ajax maar wel voor NAC. |
|
quote: Bareuh... |
|
Ja lach maar.. |
|
AZ-Feyenoord was geen goede wedstrijd, maar het feit dat Feyenoord goed stond, dat geeft de burger moed. |
|
quote: Ik lach om de opmerking, niet om het resultaat. Ik had het ook graag anders gezien... Bareuh... |
|
uitslag? signature |
|
quote:NAC-Ajax 0-3 Twente-Groningen 2-1 AZ-Feyenoord 0-0 PSV-Vitesse 2-0 Volendam-Utrecht 0-0 Willem II-NEC 0-0 Graafschap-Heerenveen 2-0 Roda-Den Haag 2-0 Sparta-Heracles 1-0 (even alles uit mijn hoofd, fouten voorbehouden) |
|
bravo Twente signature |
|
quote: Bareuh... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |