|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En op Omroep Gelderland. Bareuh... |
|
quote: De tranen staan me tot nu toe in de ogen! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het zal wel niet zo blijven, maar de tussenstanden zijn zeer vermakelijk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Die scheids is ook omgekocht. Zuivere penalty! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De trainers maken aanspraak op de wisselbeker voor de meeste wissels in een wedstrijd. Sjongejonge. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
1 - 1 in leeuwarden. lang avondje kan dit worden. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Cambuur - Roda nu 1-1, thrillertje. |
|
KLOTE! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
quote: Ach, smiley vergeten: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Cambuur heeft het mooi weg gegeven, mooie goal trouwens. |
|
2 - 1 voor RODA!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Er is 1 ding erger dan verliezende boeren: Feestende Limburgers! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ehm, feestende Friezen... ben ik ook nait zo bliede mit!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Tja. Limburgse schoonfamilie (uit Kirchroa zelfs), zelf afkomstig uit de contreien Veluwe-Achterhoek. Je begrijpt wat het onderwerp gaat worden de eerstvolgende verjaardag in het geval wat aan de landkaart bungelt... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
penalty cambuur 2 - 2. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Leuk voor 't kijkplezier, hopelijk strafschoppen zo Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
RODA BLIJFT!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Gefeliciteerd. Ook aan RKC trouwens, eerlijk gezegd speelden ze wel beter. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jezus, wat een beroerde serie was dat hehe, kutpenalty's! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 03-06-2009 23:24] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Terechte degradatie van De Graafschap. Scorend vermogen is het hele seizoen al nul komma nul en vandaag hebben ze ook haast geen kans gecreerd. En ook fijn voor RKC. Blijft toch een sympathieke club |
|
quote: Daar doet geen Sahar iets aan inderdaad. Wel triest ook dat de spirit er ook veel te laat inkwam, beetje gebrek aan vechtlust leek het wel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Roda JC RKC welkom terug headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Zullen we het seizoen dan maar afsluiten met een liedje van Louis van Gaal? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |