![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Die roept wel meer, zo zouden ze al jaren in het linkerrijtje eindigen.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 03-05-2009 20:43] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Nou ja, ik vind het heel vervelend hoor voor de slachtoffers, maar wat hebben FC Utrecht en Feyenoord in vredesnaam te schaften met die aanslag? Respectloos was het inderdaad, maar ik vind het overdreven om weer één minuut stilte te houden, dat kunnen ze beter bij AGOVV doen. Against God and Government ![]() |
|
quote: Ohja, de toepasselijkheid van de minuut stilte is überhaupt dubieus. Daar geef ik je helemaal gelijk in. Maar áls je het doet én het wordt niet goed nageleefd waarom zou je het dan afbreken? Stuur dan op z'n minst de verstoorders naar huis. En als dat te moeilijk is of het gaat weer mis --> iedereen naar huis. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Volgend jaar weer Fortuna Sittard - Roda JC! ![]() ![]() ![]() ![]() Edit: ok, te vroeg gejuichd, eerst de licentie woensdag halen. Misschien toch maar een seizoenskaart halen (heb er tot nu toe geen omdat ik normaal niet veel tijd heb om naar veel wedstrijden te gaan). [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 03-05-2009 21:25] ![]() |
|
Marco van Basten vertrekt bij Ajax!! ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote:Gaat hij naar AZ? ![]() Maar hopen dat ze komende zondag iig verliezen. Kan PSV nog 3de worden. ![]() |
|
quote: Serieus? Goed nieuws dan! (Alhoewel je het hem niet aan kunt rekenen dat ze 'm uberhaupt aangenomen hadden...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
dus voor het einde van het seizoen alle trainers van de "traditionele" top-3 vertrokken. Verbeek, Stevens, Van Basten. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Een unicum toch? ![]() |
|
Gokken op de vervanger? Ik denk dat Ron Jans best kans maakt. Of mogelijk Co Adriaanse terug. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ik ben voor! ![]() Maar aangezien Ajax en goede keuzes de laatste tijd niet meer samen in 1 zin gezet kunnen worden, lijkt me dat niet heel waarschijnlijk... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Rijkaard? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Rijkaard gaat echt niet naar Ajax, die heeft momenteel opties als Chelsea beschikbaar. Hij zou wel gek zijn. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Die was toch de voornaamste kandidaat om Van Gaal op te volgen bij AZ? ![]() |
|
Hm ik denk niet dat Rijkaard zichzelf overschat en ik zie 'm ook niet alleen voor het geld kiezen. Ik zou anders niet weten wie er moet komen. Advocaat? Neh. En Adriaanse, Van Gaal en Koeman zullen ook zeker niet terugkeren. Ik gok op Frenkie ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Rijkaard zou wel gek zijn om naar Ajax te komen. Met Chelsea meedoen om de champions league, of het behoeden van nog verder verval bij Ajax. Zou Adriaanse willen eigenlijk? Is op niet heel nette wijze eruit gewerkt toentertijd, toch? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Ja. ![]() |
|
quote: Maar dat zal toch wel niemand hier interesseren ![]() ![]() |
|
quote: Het probleem is niet zozeer zelfoverschatting alswel zelfkennis. Rijkaard heeft bij Sparta volledig gefaald. Rijkaard functioneert prima in een team met fantastische spelers die vooral autoriteit en een boegbeeld in de media nodig hebben, met iemand als Neeskens of Ten Cate naast zich voor de dagelijkse trainingen, maar Rijkaard is net als Van Basten niet geschikt om jonge talentvolle spelers beter te maken en te corrigeren. Dus bij een club als Chelsea zal Rijkaard vast mooie dingen kunnen doen, maar bij Ajax zou hij net zo hard onderuit gaan als Van Basten. En dat weet Rijkaard zelf ook donders goed, dus die komt volgens mij echt niet naar Ajax. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Wel als de club wordt opgeheven. ![]() ![]() |
|
quote: Welke baat heb jij daarbij dan? ![]() |
|
Wat een lekkere laatste speelronde ![]() Zit het wisselkanaal van Eredivisie live te kijken. Roda 1-2 voor tegen Feyenoord en dus virtueel gered van directe degradatie, graafschap-volendam 1-1 (dus graafschap er momenteel uit), NEC 1-1 terwijl Utrecht en de Fietstassen verliezen. Dus NEC nog 1 doelpunt en dan alsnog play-offs voor NEC. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Strijd op leven en dood in de kelder! 2-2 Graafschap-Volendam, 1-3 Feyenoord-Roda. Gaat Volendam toch nog aan het kortste eind trekken? En Feyenoord terug op 2-3 na een zogenaamde handsbal en rood voor Ka, terwijl het in werkelijkheid juist Hofland was die hands maakte ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-05-2009 16:08] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hofland heeft gewoon rood gekregen hoor, Kah geel. Bij een gelijke stand tussen De Graafschap en Volendam is Volendam altijd in het nadeel. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |