|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hihi, punten. Maar nog steeds onder Feyenoord verdomme. Het zou toch niet mogen. |
|
feyenoord zuigt. ballen club, ik haat ze. Fuck the world and fuck you |
|
Chagrijnig om je verlies, lieverd? |
|
Blij dat ik er niet was. wat zou een SCC doen op marktplaats? Fuck the world and fuck you |
|
Een Booy doet blijkbaar 300.000 euro She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Goeie keuze van m, als trainer is ie waardeloos, misschien dat td spelen hem wel lukt. hopelijk neemt ie knol en van gessel mee. Fuck the world and fuck you |
|
Tja, wat had je nou eigenlijk verwacht van een speler genaamd Knol? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ha, Groningen met 10 man... spelfout weggehaald... |
|
1-0!! spelfout weggehaald... |
|
1-1 spelfout weggehaald... |
|
JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! 2-1 WAT EEN MAZZEL!!!! spelfout weggehaald... |
|
GODVERDOMME, ALWEEEEEEER op het einde pas. Gefeliciteerd Varanus. Bruce Banner |
|
WHAHAHAHAHAAAA!! Weer laatste minuut, net als de uitwedstrijd. En opnieuw Ron Jans in een mooie hoofdrol Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wel potverdrie. Bruce Banner |
|
En wederom heerlijk gevierd gisteren!! Godverdegloeiende wat een pot. Ook maximaal respect voor Grunn, om zo te knokken met slechts een man of 5 op het veld! Maar de punten gelukkig weer hier gebleven! spelfout weggehaald... |
|
zo, naast 3 punten een kratje bier gewonnen van forumbezoeker Iniuria, aangezien de tweeluik tegen Heracles dus duidelijk voor ons was... |
|
Haha, die persconferentie (te vinden op de Heerenveen website). Die Jans is toch een mooi figuur hoor. Bij Heerenveen zongen ze :"Ron Jans laat je vinger zien". Hij meende te horen: "Ron Jans laat je penis zien"... spelfout weggehaald... |
|
Feijenoord 3 punten- nac naks Gecondo Judge Feijenoord was wel prut de eerste helft zeg. Was gezellig in de skybox.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Feyenoord wint in Breda.... dat lag niet helemaal in de lijn der verwachtingen. Maar mooi meegenomen natuurlijk. |
|
quote:Ach ja... De camping was weer even leeg voor een zondagmiddag zullen we maar zeggen quote:Zelfs in de samenvatting was het niet veel quote:Het is bij NAC altijd gezellig |
|
sjongejonge, 1-1 tegen Ado, dat mag toch niet? =( |
|
quote:jood!!!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ajax mag dat wel. Ajax is namelijk een ontzettend slecht team. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:nee. ajax heeft in principe een enorm goed elftal, alleen heeft de trainer nog niet door op welke posities zijn mannen moeten spelen. kortom, schop van basten eruit, en neem een andere trainer, met deze pannekoek wordt het nooit wat. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |