|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bareuh... |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Typisch dat juist dat soort dingen in Belgie opvallen En Vink mag kapot vallen |
|
"Blinde" Vink? Was het weer zo ver? Against God and Government |
|
Ik dacht dat Judge M. voor PSV was nu NAC heeft verloren. |
|
quote:2 zuivere penalties niet gezien en daarnaast behoorlijk discutabel gefloten bij overtredingen. Vink fluit altijd in het voordeel van de grotere clubs. We hadden het kunnen weten. En PSV mag van mij 32 wedstrijden per competitieseizoen winnen inderdaad |
|
quote: quote: |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dit weekend spelen ze Austrlies voetbal. Een sport overigens die veel metalheads meer aan zal spreken. Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief |
|
Over vliegen gesproken: ARNHEM - Vechtarend Hertog, het boegbeeld van Vitesse, is woensdag overleden aan de gevolgen van een schimmelinfectie. Dat maakte de Arnhemse club donderdag bekend. De roofvogel was sinds augustus vorig jaar de mascotte van de club en vloog voor elke thuiswedstrijd een paar rondjes over het veld. De publiekslieveling stond symbool voor de onverzettelijkheid, kracht, schoonheid en eigenzinnigheid die Vitesse wil uitstralen. Zijn afbeelding maakt ook deel uit van het clublogo. Vitesse beraadt zich nog over een eventuele opvolger van Hertog. (ANP) +++++++++++ Zal wel zelfmoord geweest zijn van dat arme beessie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Arm beest inderdaad. Hoe verantwoord je zoiets trouwens aan de dierenhemelpoort? |
|
Vrouwenvoetbal wordt steeds leuker http://www.nusport.nl/opmerkelijk/2100853/voetbaldames-slaan-erop-los.html Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Sparta is de club van Rotterdam En eindelijk eens een scheids die lef heeft rood te trekken bij die aanslagen |
|
Het was wel het weekend van de enkelvergruizers inderdaad, echt belachelijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Inmiddels hebben Tomasson 4 en Cisse 3 wedstrijden schorsing gekregen. Mooi werk . Dat ze zichzelf een boete hebben gegeven stelt met die hoge salarissen toch geen zak voor. Laat ze maar eens langs gaan bij amateurspelers die een jaar niet meer kunnen lopen en hun werk niet eens meer kunnen doen door dat soort aanslagen. Waarom DeCeulaer trouwens maar 1 wedstrijd heeft gekregen is me een raadsel en Grindheim lijkt de dans te ontspringen |
|
Sc Heerenveen wint weer eens. En Vayrynen is ook weer terug. |
|
quote:Mag het tegen RBC? quote: |
|
quote: Was nog best lastig, maar Sc Heerenveen heeft het tegen elke club moeilijk op dit moment. |
|
Vitesse Allejezus, wat was dat slecht! Fijn voor de FC dat ze aan het zelfvertrouwen konden werken. Dit nu voortzetten in de Eredivisie Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
AZ. :') PSV: |
|
AZ was weer lachwekkend. Het is bijna een prestatie te noemen hoe Koeman dat elftal in een paar maanden tijd grondig weet te verneuken En voor morgen: hopen op winst van Dordrecht en een paar ingeslagen neuzenschedels |
|
Wat maakte Liverpool een wereldgoal vanavond wel jammer dat Arsenal daar 2 tegenover zette The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou, we zijn weer terug bij af. 2008 zal altijd een mooie herinnering blijven. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |