|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik neem je wel een keer mee! |
|
quote: hoogmoed, val, en zo Maar ik moet toegeven dat er op papier weinig twijfel kan bestaan over de uitslag. Nou ja, het blijft een bekerwedstrijd, en ditmaal is het op echt gras She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mmm, FC Twente neemt de bekerwedstrijd kennenlijk niet zo serieus dat ze nu al de "gras"mat gaan vervangen... er kan gestunt worden... ahum ahum... |
|
quote:Schoppen jullie Twente eruit, doen wij AZ, deal? |
|
En wij Heerenveen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
deal... als wij dan een keer thuis mogen voor de beker tegen maakt niet uit wie... |
|
quote: Word je angstig, Judge? Bareuh... |
|
Nou, eens even zien. -Volkomen kansloos uit Europa tegen HSV. -Collins John terug naar Fulham. -Radomski uit het elftal gezet vanwege ongemotiveerd gedrag. -Bouaouzan meermalen uit het elftal gezet vanwege ongemotiveerd gedrag. -Hele voorhoede tegen HSV (Saidi, Tshibamba, El Kabir) uit de selectie gelaten voor de bekerwedstrijd tegen Heerenveen vanwege tegenvallende inzet in de laatste wedstrijd van Jong N.E.C. -Dramatische vertoning tegen Volendam. -De linksback is de club-topscoorder. Ja, we zijn weer met beide benen op de grond. Nu nog even morgen uit de beker geknikkerd worden en dan het seizoen op de 10e plek (achter de Fietstassen) afsluiten en dan is het sprookje definitief voorbij. Maar het moet gezgd, het was fantastisch zolang het duurde Over naar de orde van de dag maar weer [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-03-2009 0:19] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vanavond de laatste paar uurtjes toch maar vrij genomen. spelfout weggehaald... |
|
quote:ja, het is een aflopende zaak daar idd. En ik ben benieuwd of Been ook volgend jaar de een na de ander uit de Feyenoord selectie mietert. Dat wordt me een feest kan ik je zeggen! Maar succes vanavond. Niet teveel, maar toch Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
(alvast gefeliciteerd ) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Daar komt niks van in! Jullie gaan NIET achter die fietstassen eindigen... Bareuh... |
|
AZ wordt gewoon kampioen jongens, leg het naast je neer! Oh en Zwolle moet nog effe zn best doen om 1e of 2e te worden in den lijsten ipv 5e en dan komen die ook weer gezellig meedoen in de eredivisie... Zo net alsof ik er verstand van heb he! |
|
We hadden het dan ook niet over het kampioenschap maar over de beker She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nou én! |
|
Potdikke zeg, goal in de laatste minuut van de extra tijd En Twente door. Nou, waar blijft HEerenveen - N.E.C.? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ah wel dus? Was er al bij weggelopen. Saaie pot. Nu komt het pas Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
godverdomme. godverdomme, godverdomme!!! 24000 tukkers zijn oh zo blij met deze godverdommese kut 1-0! hoezo walk-over Johan D? de Graafschap heeft weinig aanvallends laten zien, verdedigend was het meer dan aardig vanavond... triest hoe die kuttukkers blij zijn na 121 aankloten en een magere 1-0. Ik hoop dat ze dit jaar verder overal naast grijpen... nepboeren dat 't zijn. KAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan aankomend weekeinde maar 3 punten halen (levert mij ook nog een krat bier op dankzij Iniuria > welbekend van dit forum) tegen fc twente 3. [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 04-03-2009 21:12] |
|
0-1 N.E.C.! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja, 10 seconden spelfout weggehaald... |
|
Tja, gaat nog leuk worden zo... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Balen van Otten Uitdoelpunten tellen toevallig niet zwaarder, zeker..? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik was vrij pissig om het erg matige spel van Twente en de neuzen-manier om alsnog te winnen in de laatste minuut, maar deze reactie maakt m'n avond weer een beetje goed... Bareuh... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |