|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Straks op NDR: unvergessene Tore |
|
quote:OK Ik heb ff een subleague aangemaakt: http://www.profcoach.nl/Subleagues/Subleagues.aspx Naam: Zware Metalen Wachtwoord: zwaarmetaal Start is na drie speelronden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Aangemeld. Bareuh... |
|
quote: Site ziet er goed uit trouwens. Stuk gebruiksvriendelijker dan 2 seizoenen geleden. |
|
quote: The Supersubs is er dit jaar ook weer bij. |
|
Nog maar heel even genieten www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hell yeah Jelle [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 02-08-2009 16:27] |
|
Neuk, een punt was toch wel zeker verdiend geweest. Geflatteerde uitslag She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Meuk, 3-3 tegen Venlo, en van de week al met moeite langs die Bulgaren... |
|
quote: Toch nog iets langer genieten! |
|
Ik vond de ranglijst van vorige week leuker |
|
quote: NEC had in de eerste helft mazzel dat Feyenoord geen penalty kreeg terwijl Wijnaldum een kwartier vast werd gehouden. |
|
Fc twente iig gewonnen de eerste match...niet echt goed te noemen maar wel het maximaal aantal punten mee naar huis! the only pleasure is pain |
|
Volgende week de topper tegen Heracles Zonder publiek (kut KNVB ) maar wel met groot feest buiten op de parkeerplaats |
|
quote: Onzin, Wijnaldum trok El-ak aan zijn nek de achterlijn over. Dat El-ak vervolgens wijnaldum opzichtig vasthoudt is niet slim, maar Vink had allang voor die actie van Wijnaldum moeten fluiten. Bovendien kun je nog discussieren of die actie van Vlaar op vleminckx geen penalty was, en waren wij het grootste deel van de wedstrijd de bovrenliggende ploeg. Alleen wilde de bal er niet in, en dan houdt het op natuurlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Kortom, terecht verloren. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Hehe, goed gezegd. |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: Ja, als de tegenstander twee keer meer scoort dan jij dan heb je verloren, prima observatie meneer Cruijff. Laten we het spelletje vooral simpel houden, zaken als veldoverwicht en gecreeerde kansen geven de gemiddelde teletekst supporter nu eenmaal onverantwoord zware hoofdpijntjes. Even vergeten dat we op een metal-forum zaten, excuses She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zelfs N.E.C.ers hebben er zoeen, al heb ik bij Beukie soms mijn twijfels She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Chill gast, het was de 1e wedstrijd pas he Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Morgenavond naar de Veste...spannende wedstrijd. Hoop dat FCT de overwinning binnen de tijd haalt, want ik moet de dag erop er om half 6 uit. Dan is verlenging niet echt prettig. the only pleasure is pain |
|
Voor je club heb je toch alles over? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Natuurlijk heb ik dat. Maar het zou wel prettig zijn als ze binnen de 90 minuten de overwinning naar zich toe weten te trekken... the only pleasure is pain |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |