|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heerenveen punten verspeeld, hopen dat PSV wint bij Heracles om zo steviger de 4e plaats in handen te krijgen. |
|
Zo, weer even gekalmeerd. Wel een zwaar onverdiende nederlaag, want er was in de tweede helft maar een ploeg die aanspraak maakte op de overwinning. Play-offs zijn nu wel definitief uit beeld, dus nu vol aan de bak om de Fietstassen achter ons te houden. Een prachtig jaar achter de rug, waarvoor mijn eeuwige dank aan Been en de ploeg, maar het blijkt toch dat lang meestrijden op 3 fronten (play-offs, beker en UEFA cup) voor onze smalle selectie nog te hoog gegrepen is. Ik denk dat het misschien ook maar beter is dat we play-offs mislopen, de ploeg heeft een vakantie dubbel en dwars verdiend. En dan volgend jaar onder Lodeweges de ingeslagen weg proberen te vervolgen met nieuw bloed (Van Eijden, Ter Voorde, Goossens, en hopelijk nog een of twee aanvallende versterkingen erbij). Overigens blijkt er nog een theoretische kans te zijn dat zelfs plek 9 nog altijd niet genoeg is voor de play-offs. Als Heerenveen de beker niet wint en bovendien 5e eindigt (wat dus goed mogelijk is gezien de huidige tendens), dan zullen ze alsnog aan de play-offs gaan meedoen, want plek 5 stroomt in kwalificatieronde 3 in, terwijl de play-off winnaar in kwalificatieronde 2 instroomt (ofwel een kwalificatiewedstrijd minder). Hoezo gecompliceerd She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Die Vink is een aanfluiting voor het betaalde voetbal, die gehaktbal kan beter amateurwedstrijden fluiten mooie Joden vriend dat ie is. Against God and Government |
|
quote:Kansen creeren en kansen benutten is inderdaad een vak apart Maar als het goed is zouden we met nog 1 of 2 punten de playoffs op zak moeten hebben nu quote:+1 |
|
Grr wat een onzin met die buscombi's Ik ga toch niet vanaf Amsterdam langs Sittard doorrijden naar Maastricht om daar weer de bus naar Sittard te nemen. Ongelooflijk hoe de KNVB volwassen mensen als kleuters behandelt. |
|
quote: Wellicht K1? |
|
whahha utrecht.... hwhahaha |
|
quote: Haha, twee keer gewonnen van Maastricht, toch nog een geslaagd seizoen Als Fortuna nu ophoudt met bestaan zijn ze wel kampioen van Maastricht (zoals Louis zou zeggen). |
|
Die wedstrijd van Real Madrid tegen Barçelona, weet iemand waar dat vandaag of morgen nog ergens wordt uitgezonden? Graag gewoon bereikbaar via de kabel (of via het www) dan he. Cheers! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Geen idee. Ik weet wel dat ik vanavond met een kouwe pot bier voor Sport1 ga hangen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
zo, eredivisielive cadeua bon verzilverd en eens kijken wat 't morgen wordt.... |
|
Wat een crazy ene laatste speeldag zeg in de Eredivisie. |
|
Bareuh... |
|
Zo...Ajax afgedroogd door Sparta met 3-0 en FC Twente die AZ een oorwassing van 3-0 geeft. Het is feest in huize Taets! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Hehe, Sparta - Ajax zelfs 4-0 Forza Twente! Bareuh... |
|
NEC toch op 1-1 gekomen in blessuretijd met twee man meer. Had nog gehoopt dat PSV de 1-0 kon vasthouden met twee man minder en dan is het best zuur dat in de blessuretijd de 1-1 toch nog valt. We konden op gelijke hoogte komen met Ajax en de competitie afsluiten op een nette derde plaats, maakte het kutseizoen nog enigszins goed. Nu sluiten we het juist weer in stijl af. |
|
ADO geeft opnieuw een riante voorsprong weg, derde keer in korte tijd. |
|
quote: Met name vrouwe van Avezaete is erg blij Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Vandaag werd de minuut stilte voor de eredivisiewedstrijd FC Utrecht - Feyenoord in de Galgenwaard wreed verstoord. De eerste verwensing van de fanatieke aanhangers van de thuisclub aan het adres van de bezoekende club kwam al na amper 20 seconden. Een soortgelijke schreeuw volgde al snel vanaf de tribune met Rotterdamse fans. Arbiter Roelof Luinge besloot de herdenking van de slachtoffers op Koninginnedag in Apeldoorn vroegtijdig af te breken, aangezien de kwetsende spreekkoren aanhielden. Een gedeelte van het weldenkende publiek had een fluitconcert over voor de respectloze houding van beide harde kernen. Burzum, Burzum, Burzum toch Against God and Government |
|
was ik godverdomme maar naar een bookmakerskantoor gegaan en alle geld gezet op degradatie van Roda JC! wat 'n ontknoping en ben blij da'k de bierkoerier gebeld heb! |
|
Inderdaad, hij zei gister nog dat hij zich zou gedragen. Ik denk dat Pim het was [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-05-2009 16:42] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Haha, mooi die moffen een zetje richting Jupiler League gegeven. Voetbal was kennelijk niet om aan te zien, maar 3 punten zijn punten www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Wij hebben ons wel stil gehouden Edit: Was in ieder geval wel behoorlijk kansloos ja. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 03-05-2009 20:29] |
|
Goh.. Feyenoord toch die Brabo`s voorbij. Ik dacht dat Judge M zei dat dit niet zou gebeuren.. Grappig weer! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |