|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Damn... |
|
Utreg was weer erg klote vandaag. Pas bij de 0-3 gingen ze een beetje voetballen maarja dan kom je niet verder dan 2-3. Verder kunnen al die gloryhunters die vandaag weer massaal aanwezig waren lekker de touwtering krijgen. Als het slecht gaat zie je ze niet, dan sta je 5e en dan komen die neuzen ineens wel. Ga in de arena zitten ofzo |
|
quote:Is ie nu ineens weer wel belangrijk, die derby? En eh, je lijkt Greycloak wel met je selectieve nieuwsgaring www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Dat was hij de vorige keer ook al hoor Props voor Michael Aerts trouwens. Heeft een stuk zelfreflectie waar alle voetballers een voorbeeld aan mogen nomen. Zo zie je ze maar weinig. quote:Die was onder de gordel |
|
quote:Om met Kabouter Wesley te spreken "Da was zo niet bedoeld"! Maar proficiat, een terechte overwinning www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Wedstrijd kende een gelukkige winnaar. Een gelijkspel was m.i. terecht geweest. Ajax moet even een pas op de plaats maken, maar is qua voetbal veel verder dan vorig jaar. Er is veel meer vastigheid (vooral achterin!) en een aantal spelers hebben flink wat aan transferwaarde gewonnen. Als Jol ook dikke Mickey nog aan het voetballen krijgt, dan kan het nog een mooi seizoen worden. Toch gefeliciteerd. [Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 09-11-2009 20:06] |
|
Mooi seizoen worden, donder toch op jodenboom |
|
Twente dan met hun succes-supporters van incestieuze komaf? |
|
Ach ja, meelopers zullen we altijd hebben...zelfs hier op het ZM forum!! Moet ik toch een hele week wachten omdat het nederlands elftal moet voetballen. the only pleasure is pain |
|
quote: |
|
quote:Voor welke club ben jij dan? |
|
Blijft een geniaal filmpje |
|
Die dat de snor tegen de pruik tekeer ging over zijn pa was veel lolliger. |
|
Hahaha geniaal. Dat laatste stukje. AHHH hij loopt een beetje raar Leek meer een imitatie van Frank de Boer trouwens maar wel mooi. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=LRQCbHjJcck deze is ook mooi. Edit: die bedoel je volgens mij ook haha. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-11-2009 20:27] |
|
|
|
quote: |
|
Haha, ga toch weg man. ...en ja, ze staan bovenaan... maakt me dat ineens een gloryhunter? Bruce Banner |
|
Nee, wel supporter van de saaiste club van duitsland. |
|
quote: Vraag maar aan Rotzak, die heeft vast wel een lief scheldwoordje voor je... the only pleasure is pain |
|
Er is maar 1 Club in Duitsland en de rest mag nog niet eens in de schaduw staan, FC Hollywood oftewel: |
|
quote: Dikke Mickey = dat Suleymani? 2 seizoenen geleden kon hij nog aardig ballen anders en was hij ook nog niet dik. Zal wel iets met clubcultuur van doen hebben denk ik. |
|
@Judge M. Wat was dat nou weer voor een schwalbe van die Lurling afgelopen weekend? Die kerel mag van mij wel weer eens geschorst worden. Naar mannetje |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |