|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ajax heeft niets verdiend op basis van deze wedstrijd. |
|
En dan toch nog winnen, dan ben je gewoon goed. |
|
Boeie, het gaat om de loting |
|
GVD alweer een uitwedstrijd!! Maar tegen Jong De Graafschap moet dat wel lukken |
|
quote:Ruilen met PSV thuis? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Over aanslagen gesproken, waar was die Adeleide mee bezig gister? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Als jullie die nu even fijn uitschakelen dan wil ik de komende ronde wel thuis tegen Heerenveen ja |
|
Daar teken ik voor Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: JA MAN, HET IS EEN COMPLOT!!! [Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 30-10-2009 18:31] |
|
FCT alweer met 2 doelpunten voor op RJC... Meer doelpunten voor mijn clubje graag!! the only pleasure is pain |
|
Heerenveen wint ook weer eens. spelfout weggehaald... |
|
En in een uitwedstrijd met 9 man alsnog een punt pakken stelt mij ook tevree Gilissen 3 of 4 wedstrijden schorsen zodat Gorter wat vaker speelt, is ook zo gek nog niet |
|
En we staan ineens 10e www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ja, maar plaats 17 is met drie punten verschil nog wel erg dichtbij. |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ja weet ik, maar mentaal gezien staat het beter www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Poolse doelman ontslagen voor homohaat KOPENHAGEN - De Deense voetbalclub FC Midtjylland heeft maandag per direct zijn Poolse doelman Arek Onyszko ontslagen. De club kon de homovijandige teksten van Onyszko in zijn biografie niet waarderen. © ANP''Ik haat homo's, echt waar. Ze zijn om te kotsen'', schrijft Onyszko in zijn boek Fuckin Polak, dat maandag het licht zag. ''Zulke opvattingen passen niet bij de fundamentele waarden van onze club'', meldde Midtjylland in een persverklaring. De Deense club wist overigens dat hij geen lieverdje in huis had. Onyszko was eerder tot drie maanden hechtenis veroordeeld wegens ernstige mishandeling van zijn echtgenote. Die straf kostte de keeper destijds zijn baan bij Odense, maar Midtjylland nam de Pool in genade aan. Hij keepte als straf nog met een elektronische enkelband. © ANP |
|
Hell fucking yeah! |
|
|
|
quote: |
|
Woohoo, Vitesse weer tiende, mocht wel eens tijd worden Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Wij staan bovenaan, ja wij staan bovenaan!!!! the only pleasure is pain |
|
quote: Bareuh... |
|
quote:Dik terecht ook |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |