|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vink is met alles een slecht huwelijk, behalve waarschijnlijk met zijn echte echtgenoot.. |
|
quote: echtgenoot ook hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Echt weer op zijn utregs gelijk gespeeld vandaag... De eerste helft pakweg 10 kansen missen, uiteindelijk toch 2-1 voorkomen en dan nog weggeven Wel een zeer mooi doelpunt van Nissan, dat moet ik hem nageven. |
|
Vond die van Honda beter. |
|
Heb je hem door, lichtpunt. |
|
:') Against God and Government |
|
quote: Zoef. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Eén Sparta-fan naar Arena ROTTERDAM - Sparta kan zondag in de Amsterdam Arena niet rekenen op steun van de eigen fans. De clubleiding en de supportersvereniging boycotten het duel tussen de Rotterdammers en Ajax. Het besluit is genomen uit onvrede over de verplichte ‘buscombi-regeling’. Om die reden zal er - symbolisch - slechts één supporter naar de hoofdstad reizen. Ad Borstlap, bestuurslid van de ‘De Sparta Supporter’, de officiële supportersvereniging van de club, dacht vorige week nog dat de gemeente Amsterdam de verplichte ‘buscombi-regeling’ wilde schrappen. Maar de Amsterdamse burgemeester Cohen geeft fans van Sparta na nieuw beraad toch geen toestemming om zondag met eigen vervoer naar Amsterdam te reizen. ,,De buscombi-regeling bevat strenge regels,’’ zegt Borstlap. ,,Zo moeten de fans vijf kwartier voor de wedstrijd al in het stadion zitten, mag er geen alcohol genuttigd worden in de bus of kort voor het vertrek met de bus. Na het duel moeten de fans minimaal 45 minuten in het uitvak blijven. Daar passen wij voor. Wij willen graag een statement maken en boycotten de wedstrijd. De club Sparta steunt ons volledig. Ook de directie gaat niet naar de Arena.’’ De eenzame fan die wel met de bus naar Amsterdam gaat, zal ‘gewoon’ worden begeleid door enkele stewards. Wie de supporter is, wenst de club nog niet bekend te maken. ,,Het is een bekende Spartaan, maar zijn naam houden wij geheim.’’ Borstlap ergerde zich ook aan de mededeling uit Amsterdam dat Ajax die ene supporter graag wilde verwelkomen op de eretribune. ,,Dat was puur om er een slaatje uit te slaan,’’ zegt hij geïrriteerd. ,,Als wij het uitvak, waar wij recht hebben op plaatsen, leeg laten, dan kunnen die kaartjes weer in de vrije verkoop. Daar werken wij niet aan mee.’’ Neem je Mental mee. 2 vliegen, 1 klap: je hebt je protest, en toch een volle bak. Bruce Banner |
|
En veel lawaai! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat zal dan Hugo Borst wel worden. Ik verheug me nu al op de uitzending van Judeo Voetbal die avond. Jack zal er dan goed van langs krijgen... |
|
Ik zeg Jules Deelder. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-08-2009 16:41] signature |
|
Godverdomme, wat een doelpunt van Honda weer spelfout weggehaald... |
|
Knappe uitoverwinningen van ADO en Heracles Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: En het was nog terecht ook, Willem II bakte er weinig van. |
|
quote: ADO Bareuh... |
|
quote: Vitesse speelde ook wel ongelooflijk slecht. |
|
zo es naar station lopen voor psv-nac, heerlijk altijd 2 thuiswedstrijden achter elkaar verder nog niks gezien van uitslagen, dus vanavond 7 uur zondag = voetbal dag http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Hup NAC! |
|
Nou, hoop dat Heerenveen AZ eens flink aan kant kan zetten. spelfout weggehaald... |
|
quote: |
|
Wordt PSV - NAC een herhaling van vorig jaar? |
|
quote:helaas Maar gvd wat heeft Maaskant bezield om sowieso Lurling naar de kant te halen en een flapdrol als Cairo in te zetten . Idabdalhay en Gorter had van mij in de basis mogen staan. Dan waren er bij PSV ook wel meer rode kaarten gevallen denk ik... |
|
spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |