|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Hell no Wel terecht maar nog steeds niet leuk |
|
Bareuh... |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Met 2 gestrekte benen graag |
|
quote: Ik denk dat hij stiekem allang door Ajax is overgenomen. Ik ben blij als hij weg is bij de Graafschap. Niet scoren tegen een slecht Ajax, en dan een week later wel bij Heerenveen zeker. Als die vedette weg is, gaat de ploeg misschien ook wat harder werken, aanvallen en wat meer scoren. Ik snap sowieso niet waarom er tegen Groningen niet gescoord kon worden. Het is nog niet gespeeld trouwens, er komen nog twee wedstrijden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
3 headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Kejjenagaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het zal hoogstwaarschijnlijk beslist worden in de wedstrijd Volendam-Graafschap. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Vanavond onder het genot van een biertje Palingen - Heerenveen bekijken. Ik hoop er het beste van, maar onderschat Volendam beslist niet. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 22-04-2009 19:54] spelfout weggehaald... |
|
Gisteren een prachtige wedstrijd mogen bijwonen in de Veste. Wat een feest was het weer. Straks maar eens kijken wie de tegenstander van mijn helden gaat worden. the only pleasure is pain |
|
quote: Ik hoop Heerenveen spelfout weggehaald... |
|
Ik ook. the only pleasure is pain |
|
spelfout weggehaald... |
|
Uiteraard voor Heerenveen gezien de play-offs, hoewel het eigenlijk waarschijnlijk beter is voor ons als we die play-offs gewoon kunnen laten schieten. Langere vakantie. De uiteindelijk winnaar van d eplay-offs is pas half mei klaar, en dan moet je in juli geloof ik al de voorrondes van de UEFA kwalificatie in. Pittig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ja, 2 maanden vakantie. heel pittig |
|
tsss... [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-04-2009 0:37] signature |
|
Es kijken voor een kaart voor de finale.. spelfout weggehaald... |
|
Het ging niet gemakkelijk en wat had Hoerenveen geluk met die niet gegeven penalty. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Die Pepe moeten ze voor het leven schorsen, wat een mongool. |
|
Met een beetje geluk regelen de kerels van mijn werk dat ik 17 mei vrij ben. Ga maandag iig proberen 2 kaartjes te scoren. the only pleasure is pain |
|
quote: En de penalty daarna... [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-04-2009 11:28] |
|
Haha, scheids die per ongeluk rood trekt Ze schrikken zich de pleuris bij de Graafschap spelfout weggehaald... |
|
VVV terug in de eredivisie, dik verdiend! Met grote dank aan Fortuna. Ook wel apart nieuws: quote: Mooi initiatief waar ik waarschijnlijk wel bij ga zijn! |
|
quote: Haha, de tering, hoezo ik vergooi mijn carrière. Against God and Government |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |