|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nu plukken de fans van Fortuna de zure vruchten van hun verzet tegen Sporting Limburg. De club is zo goed als bankroet en heeft nu geen proflicentie meer. Roda JC is niet in een veel betere staat dan Fortuna. Naja, je oogst wat je gezaaid hebt... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Nu Roda nog. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:En terecht. En wie wordt nummer 2? Kessler wil terug naar 16 clubs in de eerste divisie. Ik gok dat hij daar Eindhoven voor gaat slachtofferen. Zou erg jammer zijn. Ik vind het altijd wel gezellig in het Jan Louwersstadion . Doe dan liever Telstar ofzo.. |
|
quote: hehehe.. ik las schoonmoeder.. idg lekker laten kreperen... lol Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Wedstrijd nog gezien zaterdag, Roel? En mijn ingezonden brief staat in het Eindhovens Dagblad van vandaag. Geweldig |
|
Geen ditmaal? |
|
quote: Heb je ergens een linkje naar die brief? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote:http://www.ed.nl/mening/brieven/4993220/LEZERSBRIEVEN-19-mei-2009.ece Was naar aanleiding van het wedstrijdverslag van NAC-Feyenoord wat ik nu ineens niet meer online kan vinden [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 19-05-2009 17:45] |
|
quote:Hoezo, waren de Fortuna-fans verantwoordelijk voor het niet doorgaan van Sporting Limburg dan? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik roep ook niet dat ik 't niet met de beslissing eens ben. Ik vind 't alleen jammer omdat ik als MVV-fan nog steeds meer compassie heb met Fortuna dan met clubs die zich gigantisch in de schulden steken om maar koste wat kost in de eredivisie te blijven (en waar dan opeens een gemeente met tientallen miljoenen bij moet springen om de puinhoop op te ruimen). |
|
quote:Wat nou, hondstrouw legioen |
|
quote:Nogal domme post, je gaat een familielid toch niet vergelijken met een van de meest saaie clubs uit de historie van het Nederlandse voetbal? Fuck You All !. |
|
Nogal domme post, ik reageerde op het "toch jammer". Maakt niet uit of je de club nou wel of niet een warm hart toedraagt, het is gewoon dood. En ga je eens netjes in het daarvoor bestemde topic voorstellen of zo in plaats van andermans intelligentie lopen te bekritiseren. Ajax fan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: 550 maar? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Bij Utreg precies hetzelfde verhaal. Nog zo'n club die zo'n trouwe aanhang zou hebben... Moet wel zeggen dat de sfeer enorm goed was, beter dan het meestal is als het stadion wel vol zit. Dus wat mij betreft mogen die wannabe's wel weg blijven. |
|
quote:Nou nee. ik volg het voetbal, maar ben niet specifiek voor een club. en eehhh voorstel topic? was da? Fuck You All !. |
|
deze bedoelen ze: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3135903?hl=welkom soort ongeschreven regel hier dat je effe laat weten welke vla je eet, hoe vaak je naar de mac donald's gaat, etc... |
|
quote:... en dat voetbal onmogelijk gay en dom is. De tering, iedereen is gek behalve ik. Boeiender |
|
O. Wil je muilperen? |
|
Wat een vernedering voor Feyenoord zeg spelfout weggehaald... |
|
NAC vernedert Feyenoord in de Kuip ROTTERDAM - NAC heeft Feyenoord donderdag een ongekend pak slaag gegeven. In de eigen Kuip vernederden de Brabanders de Rotterdamse club: 0-4. NAC maakt zich daardoor op voor een dubbel met FC Groningen voor één plek in de nieuwe Europa League. Zaterdag was de Brabantse ploeg op eigen veld met 3-2 te sterk voor Feyenoord. Voor NAC, dat in de historie van het betaalde voetbal nog nooit van Feyenoord won in De Kuip, scoorden Rob Penders, invaller Martijn Reuser, Kees Kwakman en Joonas Kolkka. De ploeg van trainer Robert Maaskant komt in de finaleronde van de play-offs uit tegen FC Groningen, dat afrekende met FC Utrecht. Feyenoord eindigde twee seizoenen geleden eveneens zonder Europees voetbal, onder de toenmalige interim-trainer Leo Beenhakker. Het is voor de Rotterdamse ploeg de derde keer dat met misgaat in de play-offs om een Europees ticket. Gefeli Judge En Utrecht ook met 4-0 op de flikker gehad bij Groningen. Gaat hard. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 21-05-2009 16:50] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Feyenoord verdiend met zo'n kut ploeg ook geen eurpees voetbal. Fuck You All !. |
|
Yessirree!! Bruce Banner |
|
En die kutkakkerlakken hebben al geen geld. Dikke heers! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |