|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Platje 2 goals, allebei mooi. Maar die laatste Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
XD Platje zalige naam, typisch Hollands signature |
|
Vroeger had je ook Platvoet hehe. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Twente - NAC Hmmmm, ruikt naar een herhaling van 2004... [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 05-03-2009 23:26] Bareuh... |
|
quote:Kut Ulk, regel jij een kaartje voor mij of moet ik Sicktus of Boudie lief aankijken daarvoor? |
|
quote:Nee nu gaan wij winnen Als Boukhari het nu weer waagt om te missen dan krijgt hij klappen |
|
Doe Bou of Sick maar, ik zit niet meer zo in dat wereldje. Bareuh... |
|
quote:Will do! |
|
Van der Gun en FC Utrecht komen er niet uit 04/03/2009 19:26 Cedric van der Gun lijkt zijn contract met FC Utrecht voorlopig niet te verlengen. De clubtopscorer met negen treffers kreeg een naar eigen zeggen goede aanbieding, maar de 29-jarige Hagenaar laat zijn sportieve ambities zwaar wegen en vindt het te vroeg om bij te tekenen. 'FC Utrecht heeft mij een aanbieding gedaan, waaruit absoluut waardering spreekt', laat Van der Gun weten op de website van FC Utrecht. 'Het is enerzijds dan ook erg aantrekkelijk ook de komende jaren voor deze mooie club te kiezen. Anderzijds wil ik sportief gezien nog een stap omhoog zetten, het liefst in het buitenland. Dus heb ik Utrecht laten weten dat ik nog even wil wachten met het definitief doorhakken van de knoop'. 'We komen er met Cedric nu dus niet uit', reageert Jan Willem van Dop, voorzitter van de club uit de Domstad. 'FC Utrecht wil hem graag houden, maar uiteraard moeten ook wij vooruit kijken naar het volgende seizoen en kunnen we niet langer wachten met het nemen van een beslissing. Daarom hebben we vandaag onze aanbieding aan Cedric ingetrokken en gaan we ons richten op eventuele alternatieven.' Meneer speelt een paar goede wedstrijden en zijn ego stijgt weer tot ongekende hoogten. |
|
Ik geef hem geen ongelijk dat hij Europees voetbal wil spelen of een wat hogerop te komen... |
|
quote: laat hem eerst maar eens een seizoen spelen ipv halve seizoen op de bank zitten en wel een dik salaris opstrijken. |
|
Volendam uit. Nog geen kat in het bakkie, maar de finale is binnen handbereik En een finale Heerenveen - NAC dat lijkt me wel wat Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hmmmm... Volendam - Twente, ook mooi. Bareuh... |
|
quote: Idd nog geen kat in het bakkie. Maar is te doen natuurlijk. spelfout weggehaald... |
|
Eigenlijk moeten we dan naar de Kuip, Gurbe Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nou, daar zat ik wel aan te denken eigenlijk. spelfout weggehaald... |
|
Romero slaat zichzelf een blessure Uitgegeven: 6 maart 2009 11:40 Laatst gewijzigd: 6 maart 2009 12:00 AMSTERDAM - AZ-doelman Sergio Romero is enkele weken uitgeschakeld. Hij brak zijn hand na de wedstrijd tegen NAC. Romero brak zijn hand toen hij uit frustratie op de kleedkamermuur sloeg. AZ verloor het kwartfinaleduel in het bekertoernooi. De keeper was in de fout gegaan bij de eerste tegentreffer. Van Gaal Het gemis van de temperamentvolle Argentijn zal groot zijn voor trainer Louis van Gaal. Romero hield dit seizoen in liefst 21 wedstrijden de ‘nul’. Slimmerik! spelfout weggehaald... |
|
quote: Bareuh... |
|
Zondag tegen AZ, dit komt best op een goed moment She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Duidelijk zijn avond Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
Gaat lekker dit seizoen: Bij PSV Stevens eruit na de wedstrijd tegen NAC, nu Romero.. Who's next? |
|
Maaskant? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Idd, het sprookje van NAC in de competitie is ondertussen ook al lang uitgeblazen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |