|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Arme vogol Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Biologische vuilnisbakken. |
|
Lekkere bak heb je dan, zodra hij vol zit valt hij uit elkaar. en kun je weer van vooraf aan beginnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat krijg je als het biologisch afbreekbaar is. |
|
daswaar, het beste lijkt me dat we het magnetische veld van de aarde zo aanpassen dat de vogels allemaal op 1 grote hoop vliegen. Soort biologische vuilnisman dus. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Metrogang in Barcelona, 2009. |
|
Mooie rubriek "foto van de dag" bij Marco Meijerink: http://www.marcomeijerink.nl/foto-van-de-maand/dagfoto Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Was dat die lange gang, waar we op een gegeven moment zoooo zat van waren? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:De magie wordt in de kiem gesmoord door die verdomde fiets en het fietsbroekje. |
|
quote: Ja die ja, die gang die om een of andere reden elke dag langer werd. En dat terwijl wij allemaal steeds meer moeite hadden om nog een beetje recht te lopen, sommige door het gebrek aan zonnebrandcreme, andere door een overvloed aan alcoholische versnaperingen. |
|
quote: Vergeet de koffers niet. Hopelijk zijn de metrogangen in ons volgende uitje weer anders... Kan je weer plaatjes schieten Mooi gedaan Vin. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Gelukkig waren er ook mooiere dingen in Barcelona dan metro gangen.. een van de hoogtepunten vind ik nog altijd Parc Guell: |
|
quote: Ja heerlijk daar. En dat bandje ook. Heb ik nog een filmpje van. We moeten maar eens foto's uitwisselen. Wanneer heb je tijd? (MSN? ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
signature |
|
signature |
|
Wat leuke plaatjes geschoten tijdens de "Kop van Jut - Carnivale" te Den Haag enkele weken geleden.. Specs: vrijwel allemaal met 11-16 2.8 Tokina lens op Canon 400D (zonder statief). |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb momenteel alweer een hele tijd een Nikon D50 gebruikt, maar merk dat ik er steeds minder gebruik van maak. Mede doordat ik de camera net een slag te groot vind om overal mee naar toe te slepen, wat ik met mijn vorige superzoom fujifilm finepix wel vaker met gemak deed. Bovendien heb ik ervaren het prettiger te vinden om geen losse lenzen mee te slepen, zoals bij de Nikon D50 wel het geval was. Al met al vind ik het zonde om verder te gaan met de spiegelreflex en wil terug stappen naar een superzoom camera. Zojuist onderstaande camera gekocht om uit te proberen of deze mij beter ligt en ik er vaker gebruik van ga maken. Ben benieuwd! |
|
Post anders es wat foto's. Die camera is niet zo boeiend. |
|
quote: Moet nog uitproberen ja.. camera nog niet binnen, zaterdag pas. |
|
Ik heb hetzelfde probleem, mijn Nikon D70 sleep ik wel mee naar concertjes van kleine (bevriende) bandjes, maar als ik ergens anders heen ga doe ik dat toch maar niet. Groot, zwaar, bang dat hij gestolen wordt. Nu als wij naar Schotland gaan zit ik ook in dilemma. Je mag maar zo weinig bagage meenemen, dan krijg ik die camera nooit mee... Zonde, ik moet het toch echt gaan oppakken. |
|
quote: Wat wil je allemaal meenemen dan?! Travel light! Overigens ben ik wel van mening dat de beste camera vooral de camera is die je bij je hebt, dus als het echt niet lukt met spiegelreflex moet je vooral voor compact gaan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Misschien kleine compact erbij aanschaffen? Of toch gaan voor een superzoom allround cameraatje, stuk lichter en minder mee te slepen maar kwalitatief redelijk richting spiegelreflex. edit: Op die geweldige supercamera's na dan, met geweldige lenzen voor heel veel centen Soms is het gewoon kwijlen bij zien van zulk prachtig materiaal (voor mij niet te betalen). Had ik maar zoveel tijd, talent en centen om van fotografie mijn beroep te maken. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-02-2010 12:00] |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |