|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Kleine toegift: ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
laat maar, hoax toch de foto's: http://toprussianblog.com/?p=462 [Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-09-2010 21:58] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Een beginnend fotograaf wilt mij als model gebruiken, omdat hij mijn ogen zo sprekend en stralend vindt. Beetje gek wel, dat wel. |
|
Voor mij wel. Ik zie mezelf absoluut niet als fotogeniek persoon, en ben totaal niet 'zelfverzekerd' genoeg of iets in die richting, om goed te kunnen poseren. En zelfs na dit aangegeven te hebben, wilt hij het nog steeds. In mijn ogen vrij vreemd. Ik maak graag foto's, maar om te poseren.... Ik weet het niet hoor. |
|
Gewoon proberen om te kijken of het je ligt, vind je het niks heb je iig foto's. |
|
Mijn ervaring is dat heel veel vrouwen een negatief zelfbeeld hebben. Waar dat door komt weet ik niet, maar als iemand zegt dat je wel fotogeniek bent moet je het niet meteen afdoen als onzin. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Daar heeft schijnbaar bijna iedereen die graag 'veilig' achter de camera staat last van Heel herkenbaar... Als je denkt dat deze beginnende fotograaf serieus zijn best zal om goede foto's te maken: waarom niet? Misschien bevalt het heel goed en smaakt het naar meer* en anders heb je er vast een geslaagd portret tussen zitten waar je de rest van de familie ook heel blij mee kunt maken. *) Dan kun je naam in 'het lijstje' onder Ja graag! zetten ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Zojuist mijn serie van Auschwitz en Birkenau (Auschwitz II) online gezet. Een kleine impressie: Meer zien? http://www.flickr.com/photos/85mm/sets/72157624808989561/ [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-09-2010 21:35] |
|
Gaaf! Mooie stijl van fotograferen heb je! |
|
Mooie foto's! |
|
quote: Voor zover ik tot nu toe gezien heb vind ik je ook erg fotogeniek! Maar ik begrijp wel dat het een beetje eng is, ik heb een paar jaar geleden een fotoshoot gedaan voor een kapper en ik had vooral moeite met hoe ik moest kijken Ik zou het in ieder geval gewoon doen! |
|
quote: Gek is dat, ik hoor het ook van bijna iedereen die zelf fotografeert. Tenzij ze eerst model zijn, en dáárna aangestoken zijn om zelf te gaan fotograferen. quote: Ja, dat denk ik nog het meest. Dan kan ik mijn oma blij maken met de foto's, haha. Al wacht ik nog even af wat zijn precieze plannen zijn, en dan zie ik wel. quote:Daar doe ik geen uitspraak over! @ Lalena: Ja, dat lijkt mij ook erg moeilijk. Hoe moet je staan, hoe moet je kijken. Geen idee. Vond jij het uiteindelijk wel leuk om te doen dan? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 12-09-2010 12:19] |
|
Ja het was wel grappig, vooral omdat ik mijn haar heel donker geverfd was en met veel lak omhoog werd gedaan Maar toen lag de nadruk dus ook op het haar, en was het ook wel erg bewerkt in photoshop enzo. |
|
Mhm, ja, dan kan je nog een beetje kruipen in de rol van iemand anders. Tenminste, je ziet er anders uit dan normaal. Ik weet niet wat hij voor plannen heeft, maar hij wilt de nadruk op m'n ogen leggen. |
|
quote: Oh, gewoon niet op het verkeerde moment knipperen dus ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
+ ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Leuk. |
|
quote: Een goede fotograaf loodst je wel door die shoot heen. De kunst van goede portretfotografie is niet alleen technische camerabeheersing en een oog voor mooie compositie maar ook het 'bewerken' van de geportretteerde op zo'n manier dat hij of zij zich op zijn gemak voelt. Dat zie je terug in de foto's. Een goede fotograaf kan zelfs van een weinig fotogeniek figuur nog een heel sterk beeld maken. |
|
Hafgufa |
|
Damn, dat lijkt me nou ook wel een gave hobby |
|
quote: Mwah, duur grapje en onderling heel veel gezeik. Hafgufa |
|
@ Auschwitz foto's: toch beetje jammer dat het bij jou stralend weer was op die foto's. Toen ik daar kwam was het de eerste sneeuw van het jaar, en toch best wel koud. Wel vreemd om een verbrande lijken lucht te ruiken daar. November lijkt me niet de tijd om te gaan BBQen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het was inderdaad stralend weer, minder 'grauw en grimmig' voor de sfeer van ellende op de foto's maar wel perfect voor de belichting ervan zulke scherpe contrasten zijn zonder een behoorlijk zonnetje nauwelijks haalbaar... NB: Verbrande lijken lucht? Was het niet de frituur van het museumrestaurant |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |