|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gaaf. Mensen uit het land van down. |
|
Van toen ik in de dierentuin was met Nargaroth. Vond de foto zelf wel mooi geworden hihi |
|
Ik heb de 18-200 f3.5-6.3 ideale lens voor bijna alles behalve donker.(jammer dat ik em liet vallen) Al is de 28-135 ook wel ok, en als j de accu's goed oplaad en warm verpakt blijven ze lang goed. German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
quote: Tjsa.. één lens mee is natuurlijk best te doen, maar dan gaat het grootste voordeel van SLR meteen verloren. Alleen een 28-135? Heb je dan niet een erg groot gebrek aan groothoek? 28mm is al best ver ingezoomd op een SLR met een APS-C sensor, zeker voor landschap mis je dan toch iets denk ik. Voor dieren is 'ie ideaal, zeker i.c.m. de IS (voor wildlife) en Macro (voor de kleinere beestjes |
|
Klopt inderdaad, zou ook graag een lens met groothoekbereik meenemen, maar heb alleen de 18-55 kitlens welke ik eigenlijk niet zo heel vaak gebruik en wil juist zo min mogelijk camerarotzooi meenemen. Meestal ben ik ook een beetje te lui om telkens van lens te verwisselen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik ben van plan een set Macro Tussenringen voor Nikon te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee? |
|
quote: Bedankt voor de tip! Ik heb die lens inmiddels gekocht en het werkt perfect Deze vandaag gemaakt. Ik vind hem heel aardig gelukt voor een foto die met 130 km/u vanuit de auto is genomen. |
|
German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Voor een zaaltje met verdomde weinig licht, vond ik 'm best leuk gelukt. |
|
O signature |
|
quote: Mooie foto, deze soort heb ik ook gehad, Varanus Salvator, prachtige grote, maar vrij rustige soort. spelfout weggehaald... |
|
Dank je! :D |
|
|
|
quote: Doet de Jostiband het ook met electrisch gitaar joh? Boeiender |
|
pijpmetal? |
|
quote: Die watervaraan is gewoon een ontzettende fotohoer |
|
hahaha |
|
quote: dan kan je zulke toffe foto's maken maar je krijgt hem niet eens gedraait. Heb je ze ook in groter formaat? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-04-2010 17:22] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Gewoon je camera op zijn kant zetten en opnieuw naar je computer kopiëren. Wel op de goede kant zetten, anders staat ie ondersteboven (Even serieus: wat voor computer heb je?) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Wie rijdt er nou op een zondag helemaal naar fuckin' Luik (Be) om een station op de foto te zetten?! Nou ja, ik dus. Voor een fotoshoot van Station "Liège-Guillemins", het ontzettend gave stukje architectuur van Santiago Calatrava. Erg fraai station geworden (opgeleverd sept. 2009). Een kleine selectie: |
|
wow! |
|
Dat station is inderdaad echt prachtig! Je hebt het mooi vast gelegd. Hoe laat was je er? Er is geen mens te bekennen, dus of het was het tijdstip of de treinkaartjes moeten een ton kosten om dat gebouw terug te betalen [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 13-04-2010 1:04] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote:Zeg dat wel. Ik zou volgens mij nooit de trein halen daar. Mooie foto's Valorian. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |