|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
onwereldse fotos gewoon zo, en zeker zonder mensen. |
|
Erg mooi Vin! Boeiender |
|
ik ben wel geen goeie fotograaf, maar deze zijn toch wel leuk geworden en deze heeft onze kennis (met wat meer fotografie ervaring en een veel duurdere camera) gemaakt: [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 13-04-2010 8:11] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
op laatste na: wat ontiegelijk amerikaans nep allemaal .. |
|
quote: vegas, baby. disneyland voor volwassenen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Vegas is ZO nep dat ik het daarom weer vet vind. Here kitty kitty kitty! |
|
quote: +1 "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Volgens mij heb ik geen truqs nodig om daar fear and loathing te hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Fixed Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
mag wel wat meer aan gebeuren hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ben zo nep dat Vegas gewoon lelijk is. Here kitty kitty kitty! |
|
Ik ben zo lelijk dat Vegas gewoon nep is. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|