|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
onwereldse fotos gewoon zo, en zeker zonder mensen. |
|
Erg mooi Vin! Boeiender |
|
ik ben wel geen goeie fotograaf, maar deze zijn toch wel leuk geworden en deze heeft onze kennis (met wat meer fotografie ervaring en een veel duurdere camera) gemaakt: [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 13-04-2010 8:11] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
op laatste na: wat ontiegelijk amerikaans nep allemaal .. |
|
quote: vegas, baby. disneyland voor volwassenen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Vegas is ZO nep dat ik het daarom weer vet vind. Here kitty kitty kitty! |
|
quote: +1 "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Volgens mij heb ik geen truqs nodig om daar fear and loathing te hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Fixed Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
mag wel wat meer aan gebeuren hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ben zo nep dat Vegas gewoon lelijk is. Here kitty kitty kitty! |
|
Ik ben zo lelijk dat Vegas gewoon nep is. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ja, geeft een enorm sereen beeld zonder mensen. Soms heb ik overigens bewust juist voor mensen gekozen, om het beeld uit de 'architectuur catalogus'-achtige sfeer te krijgen en meer als openbare ruimte te weergeven die ook echt gebruikt wordt. Voordeel is dat dat natuurlijk meteen een stukje schaal meegeeft aan het geheel. De foto's komen groot een stuk beter uit trouwens, zie: http://www.flickr.com/photos/85mm/sets/72157623842108786/show/ |
|
Indrukwekkend! Groot contrast met grote Nederlandse stations die vaak een permanente bouwput zijn. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
vanmiddag na een te lange tijd , er weer eens lekker uit geweest, tevens camera mee, ook de laatste tijd weinig mee gedaan. was wel weer even lekker om uit de drukte te zijn. en de reden waarom ik de laatste tijd weinig tijd had |
|
Zit er over te denken (Fujifilm Finepix F70EXR) deze te kopen voor m'n reisje naar Schotland. En omdat ik sowieso een handzame camera wilde naast mijn Nikon D70. Al is die ook binnenkort aan vervanging toe. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 08-05-2010 18:54] |
|
Kwam pas bij het opruimen van m'n berging deze tegen,haha! Evil Dick |
|
Gaaf, ik wil ook eigenlijk nog eens een polaroid. |
|
Als ie het nog deed had je m zo mogen hebben...maar echt waarom bewaar ik altijd zooi, gaat nergens meer over. Evil Dick |
|
quote: Haha, begrijp wat je bedoelt. Ben nu aan het voorbereiden op verhuizing, damn wat een boel zooi kom ik tegen. Mijn streven is: alleen meenemen wat ik nog wil gebruiken en geen dozen in de schuur met "prullaria". Ben een schifting aan het maken tussen marktplaats-artikelen, weggeven-aan-wie-het-wil-artikelen en, tot nu toe het meeste, de prullenbak. EDIT: Maar fotografie-zooi kan ik om een of andere reden moeilijk afstand van doen. Zo heb ik o.a. nog twee analoge Canon bodies, waarvan een semi-professionele, liggen, oude lenzen, etc.. en zelfs een Olympus Trip 35 (compact uit jaren 70), maar daar wil ik nog een keer wat leuks mee gaan doen. Niet heel zeldzaam, zijn er 10.000.000 van geproduceerd, maar nog altijd een gewild object onder liefhebbers. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-05-2010 20:17] |
|
Zit waarschijnlijk een boel herinneringen aan...niet weg doen dus dan ook!success met je verhuizing! Evil Dick |
|
Mijn camera heeft de laatste tijd niet echt veel geflitst (druk met filmen...), dus hier een paar kiekjes van vorig jaar: Een uitprobeersel met licht van schuinachter. Had het misschien iets moeten invullen met een reflectiescherm. Alleen licht van opzij. Een kokertje zwart karton om de flitser werkt ook goed: ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
En nu is het weer tijd om het topic nieuw leven in te blazen... even een kleine selectie van mijn tripje van 2009: Het park bij de Eifeltoren: Op le Grand Arc Het echte bewijs dat het Parijs is De tolbrug bij Millau: Wasgoed in Genua (maar niet van mij ) Schermer in Genua Een collega-toerist in Metz De kathedraal van Metz Schemer in Metz Na 10 dagen geen Nederlands gesproken te hebben kwam ik op de laatste dag van mijn trip het halve conservatorium van Utrecht tegen [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 23-07-2010 2:01] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Doen het allemaal niet. Oh toch wel. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 23-07-2010 2:03] |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |