|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Die laatste rechts! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
@ witte boom: Misschien leuk om hier eeen keer te fotograferen http://www.verbekefoundation.com/ Bizarre plek, 12 hectare met allerlei moderne futuristische dingen maar ook veel antieke machines en veel natuur. Echt ideaal om te fotograferen, er is ook nog een kas voor als het slecht weer is. Vorige week was ik daar een beetje aan het water geven komen er opeens een 20 tal fotografen met elk een eigen model die daar shoots gingen houden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@ ElitE: bedankt voor de tip (Scheelt weer behangkrabben ) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
ah voor de studio? jah lijkt me een hoop werk allemaal. Voor bizarre excentrieke foto's moet je eigenlijk gewoon daar heen gaan, het is ook behoorlijk inspirerend en veel variatie. En ik hoorde van fotografen dat het daar perfect is qua belichting met bewolkt weer in een kas. Mocht je een keer gaan dan kan ik je wel wat rondleiden oid ik ben komende jaar daar wel vaak te vinden. Normaal gesproken is het alleen op do tm zo geopend maar die fotografen konden het afhuren op andere dag omdat ze dan geen last zouden hebben van bezoekers. Maarja het is er zo groot dat je ook niet heel snel last hebt van de bezoekers. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
haha, ik heb geen studio. Maar ik had een kamer midden in een verbouwing, dus daar moest ik gewoonweg foto's maken (De volgende serie is onderweg, maar dan met mooie witte muren) Ik ga de lokatie eens goed digitaal bekijken.Ik geef wel een seintje als ik concrete plannen heb om daar heen te gaan. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Leuke foto's! Puntje van kritiek, in mijn inziens is de make-up van haar net iets te overdone. Sorry! |
|
Als het je echt zo spijt al voordat je je reactie verzonden hebt... Waarom verzend je het dan?! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Waarom zou ik spijt hebben van mijn mening? |
|
Sorry. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Geeft niet, jij kan er ook nix aan doen |
|
Sorry I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Geeft nix @ KHPLF: de visagie is inderdaad een beetje over the top Maar dat vond ik deze keer wel leuk ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Foto's in kleur uit Rusland van rond 1910. Nog voor de Russische Revolutie en voor de Eerste Wereldoorlog. Geen telefoonmasten en snelwegen. Een andere tijd. http://www.boston.com/bigpicture/2010/08/russia_in_color_a_century_ago.html quote: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Je kunt al wel duidelijk zien dat het dorp zich op een hellend vlak bevind. |
|
Een paar van mijn recente fototjes. |
|
Die laatste zou ik toch een boterham extra geven voordat ze op de foto mag. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op alle foto's die na de twee foto's met de rode achtergrond volgen staat volgens mij hetzelfde meisje, maar die is inderdaad wel flink aan de magere kant.. |
|
gewoon gevaarlijk om de flits te gebruiken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Fraaie foto's. (Allemaal met natuurlijk licht gemaakt?) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Yep met natuurlijk licht gemaakt. En het is m'n zusje Erg mager indeed, maar ze eet wel veel. Komt alleen niet aan. Baalt ze zelf erg van. Alle foto's t/m de rode achtergrond is 1 meisje. En die daarna zijn dus allemaal foto's van m'n zusje. |
|
Het spijt me om te zeggen maar ik vind de foto's bar slecht. |
|
Tsjah jammer dan Ik ben dr wel mee aangenomen op de Willem de Kooning Academie, dus ik ben allang blij |
|
quote: Hehe, weet ik ook met wie Immortality neukt. Past er qua dikheid wel bij ja. En Andrea is mooi. Boeiender |
|
quote: Precies.. m'n zusje.. En Andrea is mooi indeed |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |