|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee. |
|
nee? (dat het P = U x I is weet ik ook wel) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
A, niet mAh. |
|
ohjah hehe kut, mAh is milliampere per uur. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Milliampere maal uur, nu ik toch aan het zeiken ben. |
|
close upje van poeslief met m'n nieuwe camera. |
|
Die foto's met die felle ogen op de vorige pagina vind ik maar eng. Ziet er erg onnatuurlijk uit. |
|
quote: Per en maal is hetzelfde (kilometer per uur) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Nee, per is een deling, maal is een vermenigvuldiging. |
|
quote: Heb je geen GRIP op je Canon zitten? Dan kun je gewoon penlites kopen waar nodig. Of zit je echt in the middle of nowhere? Volgens mij is een echte goede zonnelader absurd duur, dan kun je misschien beter een stuk of 5 kloonaccu's kopen a 20 euro p.s. (+/-) en vol laden en zo verpakken dat ze niet bevriezen? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 31-03-2010 16:44] |
|
quote: Cholera, okee voor mij is het nu wel tijd om naar huis te gaan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: :| Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hehe ernstig inderdaad. is het dan niet : / Edit: of bedoelde je met : | --> "vermenigvuldigen" "absoluut" [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 31-03-2010 16:56] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee. Penlites zullen ook niet te krijgen zijn. Die kloonaccus zijn misschien wel een idee. Kan ze 's nachts bij me in de slaapzak doen misschien. Ik zal zowieso even advies vragen bij Bever zoals Elite zei. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Of gewoon naar een plek gaan WAAR ze gewoon stroom hebben German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
quote: Dat zou kunnen, maar dat zou het wel een stuk minder leuk maken "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Of een erg lange verleng kabel meenemen German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Of natuurlijk gewoon filmrolletjes |
|
Houden filmrolletjes het beter uit bij kou dan? Vind digitaal wel zo handig, dan hoe ik niet met iso's te kutten Zit ook nog in dubio of ik m'n SLR wel mee zal nemen omdat dat ding zo groot is en ik zo compact mogelijk wil reizen, dus zou ik misschien nog een mooie compactcamera kunnen kopen die tegen een stootje kan. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Haha, was maar grapje van die filmrolletjes .. zou zelf, ondanks de charme, ook niet meer op vakantie gaan met film. Zo'n compact is wel uitkomst qua formaat, zeker t.o.v. meerdere losse lenzen. Maar vergeet een ding niet: compact vreet wel meer batterijen! Een SLR gebruikt alleen stroom voor de lichtmeting (heeeel weinig) en het instellen en terugkijken op je LCD scherm (even uitgaand van dat je geen live-view hebt/aanzet). Een compact gebruikt continu stroom voor het lcd scherm terwijl je fotografeert. Dat gaat een stuk sneller met je accu's. Je kan het wellicht iets beperken door door de digitale zoeker te kijken, maar ook dat ding vreet meer stroom dan je SLR. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 31-03-2010 23:32] |
|
Je hoeft met een SLR niet perse meerdere lenzen mee te emen toch? ik heb een aantal jaar maar 1 lens gehad en ging prima. Ligt er uiteraard aan wat je ermee wilt schieten German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
mongolen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dan zou ik persoonlijk een AK 47 meenemen German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
quote:Die fotografeer ik bij voorkeur niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |