|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wilde er nog "/rijden" achter zetten, maar ik wist niet dat jij aanwezig was, dus ik had me de moeite bespaard. |
|
quote: HAhahaha! Briljant dit soort foto's! Geniaal onderwerp, meer graag! Lig gewoon in een deuk hier Edit: wel weer jammer dat ik net lees dat het voor een school iets is... de humor was juist dat je uit jezelf dit soort dingen ging fotograferen, evenmin is het humor [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 23-04-2009 1:17] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Haha, ik ga er na deze opdracht ook zeker mee door, wat een prachtige tijdsbesteding. |
|
quote: Ze loopt door rood. De bejaarde van tegenwoordig.... Edit: Dan wel over een zebrapad maar toch [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 23-04-2009 15:17] |
|
Ze staat nét tussen de wegen in. Ze doet het in twee etappes. Edit: De bejaarden hebben hier in het winkelcentrum trouwens wel een samenscholingsverbod gekregen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-04-2009 15:25] |
|
maar er zit geen knopje in het midden?!! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Jawel! Edit: Oke, misschien meer aan de zijkant. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-04-2009 15:23] |
|
Ze is de tweede keer gewoon door rood gelopen he. HE?! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ja. |
|
Waarom moet je voor school eigenlijk bejaarden fotograferen? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Nee. |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Paddepoel!!! Ik weet niet wie hier gerontofiel is, maar dit is dus wel de place to be! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Een foto van een roos die ik heb gekregen. Beetje bewerkt (behalve de kleuren van de rozenblaadjes, die waren al zo) Vraag me af hoe ze zo'n rozen maken. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik weet dat het een paar jaar geleden gelukt is om fluoriserende bloemen te kweken, maar dit lijkt me een trucje met gekleurde vloeistoffen (?). Mijn gok is dus dat de steel van de roos is gespleten en dat de verschillende delen in een kleurstof hebben gestaan, zodat de kleuren in de bloemblaadjes terecht kwam. Vervolgens is de (waarschijnlijk van oorsprong witte)roos wel recht afgesneden.... (Maar misschien heb ik het bij het verkeerde eind en zijn ze geschilderd door kinderen in China of daadwerkelijk zo gekweekt....) [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 27-04-2009 18:10] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik ben wel trots op deze foto: Gewoon met lange sluitertijd, niks bijzonders. Ik vind m alleen wel goed gelukt. |
|
quote: Zo groeien lijkt me vrij onwaarschijnlijk, we zijn net pas toe aan de blauwe genetisch gemanipuleerde roos, met meerdere kleuren duurt nog ff. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bruce Percy: http://www.thelightandtheland.com/index.html [Dit bericht is gewijzigd door M. op 23-06-2009 23:36] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb ook een nieuwe hobby: Ga ik nog veel meer mee doen |
|
Mooi voor de Dynamo fotogroep dat je er meer mee gaat doen En (als bezoeker) nooit weg om van een gaaf concert achteraf nog coole pics te zien |
|
quote:Wie weet |
|
quote: daten met myung? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En dan zijn bas jatten |
|
ah meer een soort projecthobby dus, ik neem aan dat myung het wel een keer zat wordt natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |