|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet je meteen wat ze serveren Hafgufa |
|
quote: Impressive. Boeiender |
|
quote: Merci. Ik was er al eens eerder geweest, een jaar of 12 geleden, maar blijft indrukwekkend. We zijn daarna ook nog even de stad Auschwitz in geweest, toch vreemd idee dat de bejaarden die je daar ziet lopen wellicht 65 jaar geleden vanuit hun achtertuin de rookpluimen aanschouwden.. |
|
quote: Ja, inderdaad. Raar stadje, rare sfeer. Ben er ooit zo compleet zat geworden van de Vodka..... niet best. Boeiender |
|
http://blogs.denverpost.com/captured/2010/07/26/captured-america-in-color-from-1939-1943/2363/ Super gave kleuren foto's uit jaren 40! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gaaf man. Die headlines op foto 6 ook. "Flying Santa Behind Schedule". December 1940!! Mooi tijdsbeeld . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gave foto's, ook van Valorian |
|
MEANWHILE...... around the solar system..... http://www.boston.com/bigpicture/2010/09/around_the_solar_system.html Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Heel gaaf |
|
Canon Eos 550D besteld met een sigma 18-200mm. Yay Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Vet die foto's vanuit ISS! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hier de 1900's in kleur! http://citynoise.org/article/10598 En ik kan me herinneren dan mr N. deze brug in bosnie had gefotografeerd, (al was de brug na WOII herbouwd?) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jepz, Valorian ook overigens. Mostar. Wel een aardig bizar stadje, brug en directe omgeving prachtig herbouwt, een straat verder kapotgeschoten huizen en een parkje dat omgetovert is in een kerkhof. Boeiender |
|
Gaaf om die ouwe foto's te zien overigens. Boeiender |
|
quote: Fantastisch om te zien dit. Die foto's van China bijvoorbeeld, nog vòòr de Culturele Revolutie... Het contrast ook bv. bij Engeland, dat straatarme dorpje en het toen al bijzonder indrukwekkende Londen. Echt gaaf. En dan de glorieuze Lage Landen, alsof de duvel ermee speelt: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik heb ook een slanke bouw van mezelf, maar dit is toch niet echt gezond meer.. Verder @ Auschwitz fotos: erg mooi! |
|
quote: De combinatie van deze twee zinnen. |
|
quote: Hehe.:') |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat verdient wel een :') ja. quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: De brug komt uit de 16e eeuw en is vanaf het begin steeds aangepast, gerestaureerd, etc, maar tot niet zo lang geleden nooit kapot geweest. Ook WOII heeft de brug overleefd zonder al teveel schade. Pas in 1993 is 'ie vernietigd en een jaar of 5 a 10 geleden volgens mij weer opgebouwd en op de werelderfgoedlijst gezet. |
|
Ik ben er vorig jaar geweest en de brug is inderdaad volledig hersteld. Er wordt vermeld dat dit met zoveel mogelijk oorspronkelijk / authentiek materiaal is gedaan maar of dat waar is, geen idee. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 22-09-2010 16:56] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Tja, 'zoveel mogelijk' kan in de praktijk ook gewoon 'niet' betekenen. |
|
quote:Is toch veel aandacht aan besteedt I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |