|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zwarte kader laten, witte/grijze kader weg. Ik vind dat zwarte kader juist wel mooi, al doen de credits wel iets afbreuk. Misschien in donkergrijs doen, zodat het niet zo afleidt? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Een passe-partout is netjes en de onderrand is breder dan de rest, zoals het hoort, maar de rest kun je beter weglaten. Het leidt af, typografisch is het te hard, je eigen naam pushen is stijlloos, de titels zijn niet mooi en copyright heb je zonder dat C-tje ook. Let the picture do the talking. |
|
Dagje in Kuala Lumpur zoo... niet de grootste uitdaging wat fotografie betreft, maar heb ze wel mooi in beeld kunnen brengen Meer? http://www.flickr.com/photos/85mm/sets/72157626016252157/with/5478763830/ |
|
Wauw. Heb er werkelijk 0,0 verstand van, maar gaaf Vincent! Verrassend triviaal |
|
Erg mooie foto's, die schildpaddencompositie is trouwens vrij geniaal Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Schildpadden ftw! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Speciaal voor Kwelgeest en Gemene Lepel dan nog eentje: O ja, en een burka in the zoo: |
|
signature |
|
@alle ervaren fotografen Ik ga waarschijnlijk fotos maken in een club binnenkort, en ik was wat research aan het doen of dat dat wel een goed plan is met een camera zonder externe flitser aangezien ik bij een hoop informatieve sites zag dat ze toch meestal een externe gebruikte met een diffuser op. Nou zag ik online diffusers voor interne flitsers. Zijn deze de moeite waard en maken ze wel een verschil qua belichting? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Zelf heb ik geen ervaring met diffusers voor interne flitsers, maar qua belichting zal het zeker wel iets helpen, al was het maar omdat het licht iets minder "hard" wordt. Het beste is overigens wel een externe flitser. Mocht je zonder 2e gordijn synchronisatie en AF hulplicht kunnen, en het niet erg vinden om e.e.a. handmatig in te moeten stellen kan ik deze flitser aanraden. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Momenteel geen geld voor een externe flitser al staat die wel op het verlanglijstje. Maar daar moet ik me duidelijk nog goed over inlezen want 2de gordijn synchronisatie heb ik nog nooit van gehoord. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Nou, wij zijn ook eens naar de zoo geweest. We hebben een beduidend betere lens nodig met een betere zoom, maar er zaten toch een paar leuke tussen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Vandaag hebben we nieuwe promofoto's geschoten, met een zgn. matchbox camera.... ben benieuwd! |
|
EFF is altijd leuk kiekjes schieten, aangezien de geweldige modellen er al rondlopen voor je en met alle plezier stilstaan. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mooi signature |
|
fijn signature |
|
Oh ja, dit topic bestaat ook nog.... Een experimentje uit 2011: ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
signature |
|
Zo, deze 2 besteld, ben benieuwd! Boeiender |
|
quote: En? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote:Niet meer op in gegaan. Ben niet zo'n modellig type. |
|
A kick for all Amercian visitors wanting to see photography from ZM-members [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 26-07-2012 18:11] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Hehe. Zijn er hier ook menschen aan het klooien met HDR? Ben voorzichtige stapjes aan het ondernemen de beginselen onder de knie te krijgen, tips zijn altijd welkom! Boeiender |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |