|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
waar wonen jullie? graag jaren ja , er is plaats voor iemand in de familie signature |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
poezen zijn de max! signature |
|
Mijn hond had er gisteren bijna 1 te pakken! Hij zag er 1, zonder staart, en rende er als een gek op af. Gelukkig had poezenbeest in de gaten dat ie beter het hazenpad kon kiezen |
|
quote: In Friesland |
|
Kitty! Hij noemt Phoenix Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Het is een kruising tussen een europese korthaar en een mainecoon, moeder was de korthaar Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 16-07-2009 21:34] |
|
euh, ik weet even niet welk geluid bedoeld wordt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
damn tommie! |
|
quote: Holy hell! Mooi beestje zo te zien, frnk! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ochpoot signature |
|
kanniebij! quote:thanks, is de littekens wel waard ja |
|
quote: Mooie foto van jullie Tommie |
|
quote: Zou het door het voer kunnen komen? Ik heb namelijk al van meerdere mensen gehoord dat als de kat vers voer/prooidieren krijgt (BARF heet dat dacht ik) dat de geuren dan echt véél minder worden. Maar goed, dan moet je kat dat wel lusten natuurlijk. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
kan hier ook wel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar waarom? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
waarom niet, er worden toch zoveel voorwerpen van dieren gemaakt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mja, ik heb er een binnenstebuiten gevoel bij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hehehe dat kan, maar bij die irritante kutkeffer kun je nu wel zeggen dat zn mooiheid van binnen zit [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-07-2009 17:08] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehehe, idd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Woei, weer een nieuwe! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |