|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heeft geen zin meer he |
|
quote: Kijken kan toch nog? Boeiender |
|
Argus is zonet in de kruiwagen gesprongen en is onderweg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Geniaal weer, de plank zo faliekant mis slaan dat de schuld ineens bij een ander zou komen te liggen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Welke ander? Volgens mij geeft XXL gewoon aan dat een eventuele fout bij diegene ligt die zich laat opfokken.... Boeiender |
|
quote: Met de nadruk op -laat- jagen, ja. Ik had nu niet echt het idee dat Elite aan het uitlokken was. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tjonge, die Argus is wel een bizar opvliegerig mannetje zeg. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
even kijken of mn huis nog staat hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En of er geen paddestoelen omgetrapt zijn. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zeg, wat kan mij het schelen dat een harig mannetje zich zo laat opfokken. Het gaat hier om harige beestjes, katsels graag! |
|
Nutteloze beesten, katten. Honden, daar heb je tenminste nog wat aan. Maar wie heeft er ooit van bijvoorbeeld een blindegeleidekat gehoord? Of een drugskat? Een waakkat? Ik ken alleen de knijpkat, en dat was het wel zo'n beetje. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Gevalletje grote bek, klein hartje? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
whahahahaha hoe fucking sneu dit.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Exact! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Egt geen nutteloze beesten. Zonder katten krijg je echt een ongedierteplaag, muizen, ratten en noem maar op. Je zou eens moeten weten hoeveel van die beesten worden gevangen door katten. Ze zijn zeer nuttig dus, maar op een andere manier dan een hond. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Je vergeet vogeltjes en vlinders. |
|
Honden werden vroeger ook ingezet voor het vangen van ongedierte. Ook voor het aandrijven van een roastspit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: ja die vangen ze helaas ook. Maar dat is geen ongedierte. Ahoewel als er teveel vogels komen krijgen die weer vogelpest. En Finn mijn Noorse boskat zijn grootste hobby is het vangen van libelle's. Die hij daarna in de slaapkamer neerlegt. En daar ben ik blij mee......NOT! www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Haha, ik kijk ook voor het eerst in m'n leven in de kattentopic. Zal wel aan mij liggen, maar ik snap echt niet waar Argoes zo boos om werd. :') Nu gaat ie me natuurlijk wel dom noemen, maar dat komt door m'n leeftijd. Dat weet iedereen. |
|
quote:Alleen libelle's en geen waterjuffers? Dat is knap. Eigenlijk moet je je katten dan ook niet bijvoeren. |
|
quote: Elite heeft gelijk en Argus snapt het niet helemaal. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik denk dat Argus gewoon iets te serieus inging op de reacties van Elite. En daarbij, dat grijze beest is ook niet om aan te zien. Maar ze is vast wel lief, net als d'r baas? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |