![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Was aan het terugbladeren, en deze is wel zo geniaal. ![]() ![]() |
|
quote: Wie is het riddertje? Wel humor, zo'n faalhazenlijst ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: \ als wij die koosnaam vaker herhalen zal hij zich er onherroepelijk mee gaan bemoeien. ik wens iedereen dit leest de vernachelkramp toe/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ontopic kleuters!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Vikingblood op 02-03-2010 17:48] ![]() |
|
Jessy, ooit al eens wat van gepost: het sletkatje uit mijn oude huis, had ook binnen de kortste keren een nestje. Enig kitten dus heeft nooit geleerd te klauwen en te stoeien. Als je d´r omduwde bleef ze gewoon liggen. Een liever katje heb ik tot op heden niet meegemaakt. ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Vikingblood op 03-03-2010 17:19] ![]() |
|
Nu weten we het allemaal wel. Ontopic. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 03-03-2010 17:20] ![]() |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Vikingblood op 03-03-2010 17:20] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ontopic. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-03-2010 0:03] ![]() |
|
![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Mist dat beest iets? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ongelooflijk heerschbeest! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
hij heeft een betere smaak met auto's ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Zit alles op en aan, heb alleen het neusje iets moeten instompen wegens het scheiten op de gang. Beestje is ook het resultaat van doorfokken en inteelt net zoals Elite!!! Heb haar uit het dierenasiel van Rotterdam weg. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 03-03-2010 19:25] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Je hebt gewoon een ruft voor zijn neus gelaten en daardoor is ie eraf gerot ![]() |
|
Dan had jij ook al verschompeld moeten zijn, want op boa en Ookkutfest heb ik flink naast je staan rotten. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Jij hebt clearly niet achter me gestaan ![]() ![]() |
|
Is-ie wel ingeent? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Pas nou ohop! Boeiender ![]() |
|
Of Jan ingeent is??? betwijfel het..hij schuimbekt op dagelijkse basis. De kat is daarintegen geent, chipt en wordt jaarlijks gecontroleerd door de dierenarts. Ze heeft ook een paspoort zodat we haar mee kunnen nemen richting Polen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Dit is onze donderstiene Pim: ![]() Hij wurmt zichzelf altijd onder kleedjes of tussen de dekens of in dit geval in een badjas. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |