|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hier in veenendaal: http://www.agrotuinendier.nl Deze kan btw écht niet! http://www.agrotuinendier.nl/webshop/katten/krabpalen/luxe-krabpalen/timmy-de-muis-kattenhuis#top En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het beest waarvoor een krabpaal te min is.... *zucht* Boeiender |
|
Ik zie al een toepassing voor in de slaapkamer voor me. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik zet even sunn 0))) op ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Siempie! En bekend probleem. Snorrie snapt ook geen bal van de krabplank maar des te meer van de nieuwe bank. Een krabpaal hebben we helaas niet, wordt een beetje lastig in dit krot, geen idee of ze een paal wel zal snappen trouwens. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Hehe, hier is 1 van mijn rieten stoelen al jaren de lul, en dat is te zien ook. Maar verder is het een schat hoor. Boeiender |
|
Katten zijn gewoon eigenwijze beesten hehe. De Snor is voor de rest ook een enorme knuffel (heet Snorrie omdat ze al begint te spinnen als je naar d'r kijkt) Zit de hele dag het liefst op je schoot. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Lekker is dat, spinnende kat op schoot Onze dames zijn nog geen échte knuffels, ze knuffelen elkaar graag, maar komen nog niet zo gauw uit zichzelf op schoot. Maar áls ze eenmaal lekker tegen je aanliggen, willen ze ook niet meer weg. Een van de twee heeft ook echt kapsones, ze krijgen nu 's ochtends geen natvoer meer, en daar is madame niet blij mee, en laat ze merken ook |
|
En toen was onze Luna krols. Goddomme, dat beest krijst de boel bij elkaar, en probeert d'r zus te verleiden, en dat kontje maar omhoog. Erg lachwekkend, dat wel. Maar 's ochtends/'s nachts bést vermoeiend. |
|
Nekschot |
|
quote: Hehe, ken dat.. Laten steriliseren/castreren, niks geen last meer van! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
"...Damn, geef mij maar de lente..." |
|
K heb eindelijk een keer de BBC docu: Pedigree Dogs Exposed gezien, toch echt wel ziekelijk en een groter groeiend probleem als ik dacht. Ik hoop dat Argus dit beestje heeft laten steriliseren. quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: signature |
|
als ik ooit nog een kat neem wil ik zo een: marbled bengel cats. wat een prachtbeesten! *verliefd* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Bengaaltjes? heb je in bollen en strepen superzachte beestjes signature |
|
Een Toyger Of een Ashera [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 12-02-2010 11:52] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
signature |
|
Die onderste is wel een beetje omstreden. quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ja, ooit gehoord van dat project waar ze vossen huisdier wouden maken? dat lukte, ze werden aanhalig... en ze veranderden van uiterlijk (met vlekken en zo) na amper 4 generaties selectief fokken (de minst mensenschuwe laten voortplanten in kooien) signature |
|
quote: ze probeerden zilvervossen voor bond wat hand tammer te maken om ze makkelijker te kunnen hanteren. door de vlekken werden ze ook gelijk minder geschikt voor bond. tammer en speelser maken is vaak het gevolg van op jeugdige trekjes selecteren. daarbij horen vaak ook andere veranderingen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-02-2010 12:40] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
je moet es zoeken op Dmitry K. Belyaev 40 jaar lang geëxperimenteerd met vossen signature |
|
Interessant daar kende ik het idd ook van. http://en.wikipedia.org/wiki/Neoteny hierzo het selecteren op jeugdige eigenschappen, erg belangrijk in al onze huisdieren. en ook in onze eigen evolutie best belangrijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |