quote:
Op 26 mei 2009 11:18 schreef Pem het volgende:
@BW: wat een kutzooi zeg, arme poezel Snap dat je je kat amper meer naar buiten durft te laten..
Thnxs, ik had de 2 laatste (Salex/Loki) daarom al het eerste half jaar binnengehouden, zodat ze meer bij huis zouden blijven, omdat de eerste (Ozzy) ook eerst 2 jaar binnen heeft gezeten en toen we in dit huis gingen wonen kwam hij ook amper de tuin niet uit..dat was aardig goed gelukt..anyway het jaar is nog niet voorbij en ben er al 3 katten in verloren
Vandaar dat me dit met die staart ook echt effe te veel werd en ik heb dus te snel conclusies getrokken over de oorzaak, het was door een kattengevecht
quote:
Op 26 mei 2009 12:33 schreef watery black het volgende:
zeg, ik weet dat het misschien ver is maar de dierenarts in maasniel is een hele lieve. heel geduldig en begripvol. mijn kater is normaal als de dood voor de dierenarts maar voor haar helemaal niet. misschien kun je het daar eens proberen.
en anders, die aan het spoor vlak bij de kapel, waar woef op het dak staat (ik weet niet hoe die straat heet maar ik denk dat je wel weet waar ik bedoel) moet ook heel goed zijn.
en dood aan dierenbeulen. als je niet van dieren houdt, a la, maar das toch nog geen reden om ze pijn te doen....
De dierenarts in Maasniel hadden we destijds ook toen we daar woonden, die was idd heeeel fijn
Die van de Kappellerlaan (Janssen) hoef ik dus echt NOOIT! Dit is degene dus die ik aan de telefoon had, zeikvent! Ik denk dat ik hem behoorlijk stoorde met mn telefoontje op Zondag terwijl hij ook nog spoeddienst had
Wist niet dat deze die van de Kapel was, want daar had ik meestal ook geen positieve dingen over gehoord.
Maaarrr ik heb het getroffen! Namelijk in Melick, echt een geweldige meid die ook heeel lief is voor het beestje en heeft echt een hart voor diertjes, ze heeft de praktijk nu sinds 2007, kreeg haar doorverwezen van mn zogenaamde schoonzus:
http://www.dierenkliniek-roerdalen.nl/Layout.htm
Dit is ook de eerste site van een dierenarts waar fijne info op staat ook over haarzelf en tis een schat van een meid
Eerder gingen we naar Dierenkliniek Hoogveld (Montfort/echt), maar dat was daar meer lopende band werk en beviel me ook totaal niet, mer goed, Melick houden we nu aan
.
En verder.. het was dus niet door toedoen van een mens, maar toch door ruzie met een kat, ergens maar goed ook, want hij is er dus met een ontstoken beet vanaf gekomen i.p.v. een gebroken staart, misschien te snel conclusies getrokken, maar ik blijf erbij dat er hier in de blok een kattenhater woont, daarvoor zijn er eerder teveel rare dingen gebeurt.
quote:
Op 26 mei 2009 12:39 schreef ElitE het volgende:
best ziek, als dat echt een kattenbeul zou zijn. Had hij hiervoor dan echt plekken die netjes geschoren waren? Want in een gevecht wil een kat ook nog welleens kaal worden.
Als kattenhater ga je maar lekker met een supersoaker in de tuin zitten.
Het zag er toen idd uit alsof iemand snel met een tondeuse naar de katten had uitgehaald, ze hebben zekers vaak ruzie met andere katten gehad en verloren ook bossen haar en stukjes vel e.d. maar die andere verwondinge waren zo keurig recht qua breedte en diep dat het er toch aardig op leek en dan de verschroeide snorharen, men kan me niet wijsmaken dat ze zich aan te warm asfalt de haren verschroeien, dan nog waren het niet alleen die van mij wat pech hadden.
Ja wat je zegt, een supersoaker doet al wonderen als je geen kat in je tuin wilt hebben!