|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dan gewoon de pootjes eraf laten halen. werken goed tegen de tocht als je ze voor de deur legt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Pas nou op! |
|
quote: Ik heb het slap gehangen, zo kan hij er niet inklimmen. Boeiender |
|
deze zijn wel schattig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat hielp hier niet, aanloop.. spring en hup ze hingen in het net. |
|
quote: ??? wat is dat voor tochtstrip? |
|
Dat is een kangaroe ingetaped met een soort isolatietape waar een dikke laag "haar" op zit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Liev. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Pantoffel? Mof? Deurstop? |
|
quote: Wat is dat voor soort kat? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ze heeft een tattoo van haar vriendje op haar rug laten zetten |
|
Dat was me nog niet eens opgevallen. Gaaf zeg! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Heeft iemand hier ervaring met kotsende katten? De kleinste hier doet het op regelmatige (niet te letterlijk nemen) basis, en ik heb geen flauw idee waardoor het komt. Ze eet en drinkt verder goed, en aan de kattenbak 's ochtends te zien is er ook niks mis met haar stoelgang. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 08-04-2010 19:16] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De kat van mijn vader doet het ook regelmatig, ik geloof dat er niks aan de hand is, maar dat ze haar opbraken. |
|
Nee, dit zijn geen haarballen of iets in die richting, gewoon niet verteerde brokken, bijna een droge massa. In het braaksel zitten wel eens wat haartjes, maar die aantallen zijn te verwaarlozen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nou doet die van mijn vader hetzelfde, en die is al bijna 15 jaar en nog gezond, dus iets heel ernstigs is het in dat geval niet, wel vreemd. |
|
Ik ga er eens wat meer over op zoeken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die van mij deed het ook met regelmaat. Bij mij is het vrijwel opgehouden toen ik ander voedsel uit probeerde |
|
Ze krijgen om de zoveel tijd voer van een ander merk, onlangs een maand gevoerd met brokken van Felix, daarvoor van Gourmet en PerfectFit. Ze heeft het gegaan met alle merken tot nu toe, dus ik vraag me af of het aan de brokken ligt. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 08-04-2010 19:55] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Is dat die pepkrijger of die andere? In het eerste geval: teveel gebruikt |
|
Hehe, nee, die schuwe De Peppoes vreet alles zonder problemen, ze vreet geregeld je broodje zalmsalade van je bord en ook chips vind ze lekker ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Onze poes heeft daar ook een handje aan, maar volgens mij heeft dat toch echt met d'r eigen geschrok te maken. Als ik het niet op tijd opruim heeft d'r broer het al opgevreten... Ons mannetje pist de laatste tijd weer vaak binnen, en heeft ook wat bloed erin. Weer eens langs de dierenarts... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Oei, bloed er in kan nooit goed zijn nee, ik zou maar een afspraak maken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |