IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Poezebeesten [katten topic 6] Vorige pagina | Volgende pagina
Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 30-12-2009 18:26 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Wanneer komen ze?
Enne, alles al ingeslagen? (krabpaal heb je al zag ik )


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-12-2009 19:24 by Silence Profiel van Silence

We hebben al van alles en nog wat in huis. Kattenbak, voer/drinkbakjes, eten, lekkernijen, speelgoed enz. We hopen ze volgende week (als we toch in utrecht zijn voor de ZM-dingus) ze op te halen. Dan laten we 's middags/'s avonds mams even oppassen, en gaan we niet al te laat weer richting huus.



Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 30-12-2009 21:30 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Nais!
Ook je huisje voorbereid op kittensloperij?

Wij hebben hier trouwens sinds 2 weken regelmatig een aanloop katje binnen, een schildpadje met wit puntje op haar staart . Ze woont eigenlijk bij de huurbaas, maar die zet haar vaak voor uren naar buiten (8 tot 10 uur) en dat vind ze niet leuk, al helemaal niet met de kou.
Hier in ons huis mag ze een lekker plekje zoeken en knuffelen. Momenteel zit ze ook naast me op de bank.

Ga morgen kijken of ik en voer en water bakje voor haar kan scoren, want ze zit hier nu wel erg vaak.
Natvoer heb ik al speciaal voor haar gehaald (zonder groenten, suikers en granen, yay!) want bij de huurbaas krijgt ze alleen prutbrokjes van Whiskas en Kittekat.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-01-2010 16:55 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

We zijn echt ontieglijk hard schrokken net.

We gebruiken hier thuis wel eens drugs, zoals gekend. Als er iets als poeder word gebruikt, moet je daar zo ontzettend hard mee uitkijken als je katten hebt, vooral kittens. Dus dat hadden we afgelopen nacht echt heel erg goed gedaan want ik heb net een nieuwe kitten en ik wilde echt niet dat ze perongeluk d'r pootje ergens in zette en dat perongeluk aflikte als ze zich ging wassen

Nou ging ze deze ochtend toen we wakker werden opeens schuimbekken en raar doen. We schrokken echt enorm want we waren zekker dat we alles hadden opgeruimd en weggelegd.

Nou had haar vacht wat natte plekjes, dat vonden we ook al vreemd. Ziet m'n vriend opeens een opgebeten glowstick op de grond... Hadden we zo voorzichtig gedaan om te zorgen dat er niks kon gebeuren met dat poeder, heeft ze een glowstick open gebeten..

Nouja, snel een artikel opgezocht van een dierenarts over glowsticks, het blijkt niet toxic te zijn maar uiteraard niet goed voor je kat. Ze gaan ervan schuimbekken en wat hyperactiever doen en ze schrikken enorm natuurlijk. Dus meteen gedaan wat het artikel aanraadde. Haar helemaal gewassen van tot tot teen, mondje gespoeld, met een bakje water en bakje natvoer in de bench gezet met handdoeken. Het natvoer omdat het op olieachtige basis is, zodat het haar mondje enzo zou kalmeren. Nu zit ze nog in de bench te kalmeren en het gaat een stuk beter.

We waren echt zo ontzettend geschrokken. Met poeders kijk je wel uit, maar een glowstick hadden we niet eens over nagedacht. Slecht van ons, voelen ons nu wel flink onverantwoord..

Voortaan geen glowsticks meer in de kamer, en ik verban alle poeders naar een kamer waar de katten niet komen. Ik schrok me echt te pletter en dat wil je niet meemaken, je kat zo freaked out zien. Ik zet het hier ook maar neer, hou je glowsticks uit de buurt van kittens op ravagetocht...


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 01-01-2010 19:07 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Oei, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent Gelukkig was het niet giftig.
Echt je houd het niet voor mogelijk wat katten allemaal proberen.
Houd je katten ook uit de buurt van bleek. Om de 1 of andere reden vinden ze dat ontzettend lekker ruiken, en als ze de kans krijgen zullen ze het oplikken, en dan ben je veel verder van huis.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-01-2010 19:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

In die stokjes zit volgens mij ook zoiets als bleek.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 01-01-2010 20:18 by Dodo Profiel van Dodo

sowieso als je een kitten neemt moet je voorzichtig zijn met ALLES. Ze knagen op alles wat ze tegenkomen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-01-2010 20:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik doe ze altijd een muilkorfje om de eerste 3 maanden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 01-01-2010 20:28 by Dodo Profiel van Dodo

slim idee!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-01-2010 21:06 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 1 januari 2010 19:07 schreef Mottighaerd het volgende:
Oei, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent Gelukkig was het niet giftig.
Echt je houd het niet voor mogelijk wat katten allemaal proberen.
Houd je katten ook uit de buurt van bleek. Om de 1 of andere reden vinden ze dat ontzettend lekker ruiken, en als ze de kans krijgen zullen ze het oplikken, en dan ben je veel verder van huis.


Ja ik ben echt wel geschrokken nu en kijk flink uit. Ze snapt kabels ook nog niet dat die gevaarlijk zijn dus dat proberen we nu al af te leren. En ze zitten eigenlijk alleen maar in de woonkamer en daar hebben we niks gevaarlijks liggen, en heb nu alle dingen die gevaarlijk zijn heel hoog of in kasten gestopt.

Ik kreeg echt een hartverzakking, je kitten opeens schuimbekkend spastisch door de kamer zien rennen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-01-2010 21:42 by Silence Profiel van Silence

Niet goed.. Wist je dat kittens/katten ook niet tegen veel planten kunnen? Lelies, Narcissen, van die kerstbloemen en nog een hele rits, is ook erg slecht voor ze. Helaas net veel van mijn favo bloemen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-01-2010 21:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mja je moet ermee oppassen maar als ze als kitten een beetje in de bek hebben gehad leren ze er ook wel weer van. Lijkt me een betere oplossing dan elke keer alle planten weghalen in de natuur leren kittens toch ook dat ze van sommige dingen misselijk worden.

Met chemmische troep is dat natuurlijk wat moeilijker te bevatten en zijn kleinere dosissen vaak al giftiger.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 18:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 29 december 2009 12:46 schreef Hypnos het volgende:











HET IS OFFICIEEL

na rondvraag blijkt dat deze poes "achtergelaten" is, door de vorige eigenaar van een huis in de zijstraat (net gaan vragen)


ze is dus bij deze geadopteerd,


deze week ga ik er mee naar de dierenarts


maar, daarvoor moet ze een naam hebben,

wie helpt me aan een naam voor deze mooi "Noorse boskat"



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-01-2010 19:01]


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-01-2010 19:05 by MMayo Profiel van MMayo

Hoe ga je dat doen dan, je vrouwtje is toch allergisch voor katten of was dat iemand anders? Mooie kat hoor.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-01-2010 19:07 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 5 januari 2010 18:59 schreef Hypnos het volgende:


wie helpt me aan een naam voor deze mooi "Noorse boskat"




Torben.

Als ie veel loopt te mauwen kun je 'm ook Zelthor noemen.

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 05-01-2010 19:08]


Bareuh...


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-01-2010 19:10 by Silence Profiel van Silence

Onze poezels worden waarschijnlijk ene Luna en ene Donder.



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 05-01-2010 19:11 by Helvete Profiel van Helvete

Wat een mooie kat Hypnos.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 19:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Allergie valt wel mee, alleen soms haar ogen,

Voor de rest heeft poezemien Sarah gisteren aangevallen, bijna ambulance moeten bellen wegens leegbloeden en extreme pijnen



Torben is meer meisje

Zelthor


de poes vindt jullie ook mooi


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 19:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 5 januari 2010 19:10 schreef Silence het volgende:
Onze poezels worden waarschijnlijk ene Luna en ene Donder.






het is ook handig dat met deze poes het haar er in plukken uitvalt, niet in enkele hartjes




signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-01-2010 19:21 by Silence Profiel van Silence

Het is echt een prachtbeest, is het nu een hij of zij?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 19:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

t'is een meid


deze familie blijkbaar




een kitten van iemand uit de straat geweest die ze nog gegeven had aan de ex-achterbuur




[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-01-2010 19:30]


signature


aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 05-01-2010 19:35 by aastVGL Profiel van aastVGL

Het is een Noorse boskat? Ik had haar Wasa gedoopt


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 19:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Wasa?

LOL,

dat klinkt als iets uit Scary Movie


signature


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-01-2010 19:57 by De Ulk Profiel van De Ulk

Ow, 't is een vrouwtje.

Sigrid.

Of Missy, is er gelijk een raakvlak met Amon.


Bareuh...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 20:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Missy AMon? hoedattum?


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen