|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat zijn jonkies of beesten met speciale omstandigheden. In elk asiel is het volgens mij zelfs verplicht een kat/poes te castreren wanneer deze oud genoeg en gezond is. |
|
quote: Dus de andere aan de poezenpil? Vond die bij ons nooit echt leuk (toegegeven het is de kat van de buren die bij ons het nestje heeft geworpen; (voordat er mensen boos worden) de buren vonden het oké)) Ooit als je later nog groter bent kun je zoveel poezennetjes krijgen als je zelf wilt :p (en de poes aan kan ) [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 25-02-2010 21:34] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
mja klopt, maar daarom zei ik ook dat ik hoopte dat hij gecastreerd was, nouja de kat dan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Castreren lijkt me toch meer iets voor katers dan voor katten eigenlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nee hoor. Sterilisatie = doorknippen, Castratie = weghalen. Om het maar even kort te zeggen. |
|
t lijkt me eigenlijk meer voor de dierenarts. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ah. Weer wat geleerd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Misschien moet ik me ook maar eens laten steriliseren dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
castratie valt eigenlijk ook onder sterilisatie. Sterilisatie is onvruchtbaar maken. Als het niet om microorganismen gaat dan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dus je kan vrouwen ook castreren? Ik dacht dan eigenlijk altijd aan hakkietakkie weg is zakkie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Juist. Alle poezen castreren zeg ik dan. Edit: Behalve leeuwen, tijgers, lynxen en andere wilde katten. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 25-02-2010 21:51] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Na onze twee poezen mijn favoriete poes Geniaal ding, weegt veels te veel, maar zó lief. |
|
quote:Ik ben geen poezenfan, maar deze vind ik wel weer grappig. Op het werk hebben we ook zo'n lobbes die alles goed vind. Maar zulke katten vind ik leuk omdat het bijna honden zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Verboden woord in deze topic. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Sorry. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik wil ook ooit nog eens een kat. |
|
quote: Klinkt bekend... Bareuh... |
|
quote:Twee is een aanrader. De interactie tussen twee beestjes zien is geweldig. |
|
quote: Euh... (als ik het tenminste goed begrijp, that is ) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Of 4. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zie ik nou een jezus afbeelding? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ja, ik kan daar bij anderen thuis ook wel uren naar kijken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |