|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: MIJN GOD! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Nee ze zoon. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
:') |
|
quote: Oja. Dat heb je met atheisten, die weten het koren niet van het kaf te scheiden, ook al staan ze zeven keer zeven uur in een brandend braambos te staan. En nog veel en veel erger, joh. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Netjes hoor |
|
heersch IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
quote: , nu je het zegt. Op eBay d'rmee!! |
|
|
|
Mooi rood is niet lelijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
quote: Hier in de wijk woonde vroeger iemand die aan de buitenkant van de flat vanaf de 2e verfieping een kattentrap had gemaakt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Whoot! Snor is voor het eerst helemaal zelf in het radiatormandje gesprongen. (Om vervolgens vanaf de rand naar de speelhengel te gaan hengelen, maar soit, ze zat er in) Stak meteen haar neus ook maar in het bakje dat er hangt voor de luchtvochtigheid. Katten... Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Leuk voor hem. Zoals Silence ook al aangeeft is het verplicht die beesten te helpen bij binnenkomst. quote: Dat is enorm fijn voor je maar mijn kat heeft daar geen zak mee te maken. quote: Als je zo vriendelijk bent je adres even te posten kom ik je laten zien hoe homo ik ben achterlijk stuk tyfus vreten. Krat bier voor de eerste met zijn adres. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Jij hebt ook iets teveel testosteron of niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan zou ik vroegtijdig kaal zijn. Ik ben dus erg goed in photoshop denk ik? Ik laat mijn beesten alleen niet beledigen of ziek noemen door een figuur wat in een natuurlijk verloop al lang door zijn eigen stam dood gestampt was. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Tenzij deze te jong zijn, dan krijg je een kaartje mee waarmee je je kat alsnog kunt laten helpen in het asiel als die oud genoeg is. Hmm, wil nog wel een kat erbij eigenlijk. Maar krijg waarschijnlijk het beestje van mijn broertje, die weer eens is uitgekeken. quote: Tering, doe eens niet zo opgefokt man. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-03-2010 10:46] |
|
quote: Hehe, doet me denken aan vroegah op de Muur. Daar postte iemand eens een zielig verhaal over zijn recent overleden kat, waarna verschillende mensen daar natuurlijk grapjes over gingen maken. Vervolgens werd een van die mensen door het treurende baasje vol op zijn muil gerost tijdens het eerste het beste metal avondje. Prachtig zeg, dat Internet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
*popcorn* |
|
Heiden in kaboutervorm Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: De Muur, geniaal altijd. |
|
quote: Leuk dat je niet met je laat fokken, maar daarom weet je dus ook niet dat fokken altijd met inteelt geschied. Dat het gen natuurlijk is gemuteerd is niet zo bijzonder, er zijn pas enkele genetisch gemanipuleerde katten en die zijn een beetje duur. Maar het in stand houden van die mutatie is wel onnatuurlijk. Er zitten wat nadelen aan deze oortjes. Zo kunnen ze minder goed horen al zal je dat in een gewone thuis situatie minder erg nodig hebben maar ze kunnen minder makkelijk prooien en auto's lokaliseren. Daarnaast gaat het gepaard met allerlei andere genetische defecten die mogelijk door het gen ontstaan of misschien doordat de stamouders die defecten vertoonden. in ieder geval wordt het door selectieve fok in stand gehouden. quote: quote: #$%^&*()(*&^%$#@! Hertog Jan graag [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-03-2010 15:59] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |