|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ah ik heb het door. lekker slim. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 28-03-2010 19:30] Evil Dick |
|
Evil Dick |
|
De kat dus...is dat een beest of niet. Evil Dick |
|
quote:+1, leuk om te zien. |
|
quote: jij bent gewoon heel klein. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dude, dat beest is massive! Hoeveel weegt ie? [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 28-03-2010 20:45] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Hehe, [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 28-03-2010 20:48] Evil Dick |
|
quote:Geen idee, zal 'm eens op de weegschaal proberen te krijgen. Evil Dick |
|
quote: Of gewoon eerst jezelf wegen en dan jezelf + kat. |
|
quote: @ übermassive kat |
|
quote: |
|
quote:hehe, dit is er eentje voor in de schattige-katten-kalender |
|
Je ziet ook heel goed op die foto dat ze echt ontzettend scheel kijkt. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Mooie plaatjes Vode en Silence en dat schele ding van Vode is hilarisch! Hier had een van de katten gisteravond last van suicidale neigingen. Ik had even het kattennet op balkon iets laten zakken, een van de katten nam een aanloop om de reling te springen en zou er zo afdonderen, drie hoog naar beneden. In haar sprong ving ik dr nog net op, kolere.. stom beest, niet meer doen! |
|
Gelukkig zijn die 2 van ons nog iets te bang voor de buitenwereld om op de reling te willen, hehe. Ik woon ook 3 hoog en ben ook van plan om een net over mijn balkon heen te spannen. quote: Even mee naar de volgende pagina ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
die van mij gooit de laatste tijd allemaal dingen van tafel. echt niet normaaal!!!!!!!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
vooral prullaria. waxinelichtjes kroonkurken lege blikjes bier en allerhande onzin die op een bureau kan liggen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Gewoon van die zooi halen die men over een aardbeienveld spant tegen de vogels, goedkoop en in combi met een pakje ty-rips heb je het zo gedaan. Boeiender |
|
quote: nu nog even een prullenbak naast het bureau en zorgen dat hij het maar 1 kant op doet . ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Kattennet gekocht bij de Otto destijds, paar oogjes in de muur gehangen en daar het net achter gehaakt. Bovenkant wel schuin naar binnen laten lopen, anders klommen die beesten erin. Werkt prima hier. |
|
quote: Daar heb ik het vanaf gekeken ja, hahaha. Maar dan voor 3 euro klaar. Boeiender |
|
quote: Maar eh jouw kat klimt er niet in toch? Hier doen ze dat wel, dus iets sterker net. Kosten hier, nog geen tien euro. |
|
je kan ze ook van die schoentjes geven dat als ze neerkomen dat er naaldjes in de pootjes schieten. binnen no time geen gespring meer in het huis en op het balkon zullen ze het ook wel laten. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 31-03-2010 10:28] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zou het zo doen, maar helaas.. ben niet zo technisch. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |