![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, maar ik had het ook stiekem tegen Silence, die postte voor mij ![]() Dat buitengaande poezen en katten beesten vangen doe je niks aan, aangezien het idd de natuur is en dat ze dit ook voor hun baasjes doen.. De onze komen ook vol trots binnen, miauwen zich suf en lopen apetrots rond hun prooi, zo van "Hier! Dit is voor jullie!".. Dus dat straffen we absoluut ook niet af, we ruimen de muis of vogel op en we geven onze poezen een kattesnoepje.. Momenteel liggen beide beessies half over elkaar heen op mijn schoot te slapen, lastig laptoppen zo ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote: Nee maar heb je de website al bekeken naar welke katten daar momenteel zijn? Liefff enzo. ![]() |
|
![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:Ja, d'r zijn ern u al 10 die mijn hart gestolen hebben ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Gewoon alle tien.. hehe. En anders even op kattenforum kijken, daar hebben ze prachtige katten die een nieuw huisje zoeken buiten het asiel om. http://www.kattenplaza.nl/kattenforum/viewforum.php?f=6&sid=01090829cb8666b968f7adb2fde14140 ![]() |
|
quote: Hehe, ben toen ook naar het asiel gegaan, en in kleermakerszit op de grond gaan zitten.. (Ze hebben daar een zgn. kittenzolder met 20 kittens ofzo) Waren allemaal nieuwsgierig enzo, maar er was er 1 die heel parmantig op me af liep, op schoot kroop, zichzelf oprolde en knorrend ging liggen slapen.. Duidelijk, die woont nu dus al een paar jaar bij me ![]() Ze zeggen ook vaak dat jij geen katje uitzoekt, maar dat dat katje jou uitzoekt.. En dat was in mijn geval zeker waar! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Was met mijn hondje ook. We kwamen er voor eentje kijken. Maar toen kwam er een ander ondeugend beest, die kroop onder mijn arm door, kwam op schoot liggen, en bleef me met een scheef koppie de hele tijd aankijken. Ik was gelijk verkocht. ![]() ![]() |
|
Amon en de poes signature ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-12-2009 12:48] signature ![]() |
|
Pongo in de wasbak: ![]() Pongo in de wasbak: ![]() Pongo op schoot: ![]() Syl in een doos: ![]() Syl in de kast: ![]() Purdi in de keuken ![]() ![]() |
|
SYL? Strapping Young Lad? mooie beesties ![]() signature ![]() |
|
Cute! quote: Wat een joekel! ![]() Je koter is ook fors gegroeid zeg! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-12-2009 18:24] Je moeder. ![]() |
|
quote: Jep, hebben mijn broer Sebas en ik ervan gemaakt. Eigenlijk heette ze Sylvester, maar het is een poes, geen kater... ![]() (Wij hebben het beest van een vriend, die had geen ruimte meer omdat die ging verhuizen; het is dus niet mijn schuld! ![]() En bedankt! (Ze zijn erg blij met het compliment. ![]() ![]() |
|
De poesjes die wij waarschijnlijk volgende week gaan ophalen, hier zijn ze wle wat kleiner, maar toch ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ze kijkt alleen permanent verbaast ![]() ![]() |
|
Rooitjes! ![]() Allebei katertjes? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Nein, twee poezels vreemd genoeg. Maar ze zijn wel liehief ![]() ![]() |
|
quote: Hahahah je moet dat arme beestje geen pep geven, die gaat hard hee. ![]() |
|
quote: Ooo, dat is inderdaad best apart. Meestal zijn de rooien katers. Lief hoor ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Hier zijn ze al wat groter: ![]() Volgens mij is ze echt niet helemaal van deze wereld, hehe. ![]() Hiii, ik kan niet wachten. [/enthousiasme] [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-12-2009 10:36] ![]() |
|
![]() om naar Kittie te gaan? signature ![]() |
|
Maar dan wel mijn kittie's ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Mooie poezels Stilte! En rood! ![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |