|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jah Boa's gaan vaak voor een euro de cm dus een 200 eur biefstukje zie ik neit zitten. Maar waar heb je het op dan? en welk soort was het? want die dikke gespierde wurgslangen zijn natuurlijk heel anders van smaak dan zo'n ielig wormpje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Qua financien moet het goedkomen hoor Mayo, maak je geen zorgen. We bezuinigen liever op ons eigen eten dat op voer/grind voor de katten. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik laat niet meer los tot je mij gaat optillen! Elmo de logeerkater Nieuwe krabpaal |
|
Lapje is leuk Misschien binnenkort met MH een katje uitzoeken |
|
She's home! We hebben haar Danu genoemd, naar de moeder van de Tuatha Dé Danann. Als link met m'n roots en omdat alle huisdieren hier eigenlijk mythologische namen hebben. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
zo mooooi! ik heb al een derde bezoeker in huis poes nummer 3: sinds gisteren, een langharige poes die zo komt binnenlopen signature |
|
i'm in kittylove signature |
|
Prrrr |
|
dabeest heeft megadikke poten signature |
|
Mooie langhaar hoor Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Wauw mooi beestje! Mijn kattten, Niamh en Lotus |
|
signature |
|
quote: ah gussie! |
|
quote: Indonesie in da jungle. Geen idee van het merk maar het was een wurgslang. Hier in NL ook wel eens in een gewoon restaurant. Geen wurg maar ook geen idee van het merk Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Is die kat niet van iemand dan? Ziet er verder verzorgd uit, lijkt me geen zwervertje te zijn. quote: Ah, naar binnen gelokt door te voeren? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-12-2009 10:20] |
|
eerst wel, maar ik zet de restjes altijd buiten voor Rosse Chester (van buurvrouw) nu komt er ook een andere poes binnen, en dit weekend deze poes. ik denk dat ze van de vorige eigenaar was van een huis achter dat waar ik nu woon. hij heeft precies zijn poes daar gelaten... alleen vecht hij veel met Chester, en Chester wint altijd signature |
|
Restjes buiten zetten voor katten is niet handig, daarmee laat je ze steeds terug komen om bij jou te eten. Als ze dan ook elders een baasje hebben zitten die ze te eten geeft, krijgen ze dubbelop en daarbij is het voedsel wat wij eten niet geschikt als kattenvoedsel (te vet, andere stoffen, kruiden etc). Als je denkt dat die kat is achtergelaten, waarom vraag je dit dan niet na? Hij/zij ziet er niet achtergelaten uit, met name de vacht niet.. die gaat er zonder verzorging uitzien als dreads en knopen bij lang harig. Waarom neem je geen eigen kat ipv die van uit je buurt in huis te nemen? Een vriendin van mij is dr kat kwijt geraakt aan mensen die ook voer buiten neer zetten in het kader van zielig poessie. Op een dag kwam die niet meer terug, hadden die mensen het beestje in huis genomen en niet meer naar buiten gelaten. Hartstikke sneu, ze kreeg hem ook niet terug. Blij dat mijn katten niet naar buiten gaan. Overigens wel een mooi beestje! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-12-2009 13:07] |
|
quote: Wow, wat een heerschbeest! Moooooooiii!!! |
|
Elmoooo! Oeh vogeltje Op! |
|
mmpoezels. Hopelijk dit weekend alvast gluren naar een poesje. In Zwolle asiel waarschijnlijk. Heb al van alles gelezen over een poezebeest aanschaffen, iemand nog een tip uit een onverwachtse hoek? |
|
Gouden tip: Koop een plantenspuit! Inmisbaar bij katten/kitten-opvoeding Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ja die hebben we ook wel gebruikt hoor, maar in de zomer loopt het beestje lekker de buurt rond en dan kan ik niet zien of het vogels vangt... Maar komt wel trots naar je toe en het recht voor je neus opeten als ze een vogel gevangen heeft. Daarnaast blijft het de natuur, als mijn kat dan toch al een vogel gevangen heeft en zwaar gewond heeft gemaakt kan dat vogeltje ook beter uit zijn lijden verlost worden. |
|
quote: eten geven... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |