|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hiii, lief! |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
@ silence: zorgelijk [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-03-2010 13:52] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik denk, ik vrolijk de boel eens op. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik ben niet zo culinair aangelegd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
das waar, wel allemaal technieken die je thuis ook makkelijk kan proberen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Snoezig poezeding. Of mis ik iets? |
|
quote: Klopt, maar milly boelen is gelokt met dat katje door de onderstaande meneer en gezaaid in de achtertuin. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-03-2010 14:41] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Hehe. Skoft.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Aii, heb al even geen tv gekeken. Vond zijn kop er al zo bekend uit zien, maar had alleen vage foto met balkje over zijn ogen gezien. Ai. |
|
quote: ? Is dat katje ook begraven? |
|
ah jah woordjes vergeten, volgens mij leeft poezelbeest nog, anders zou er natuurlijk veel meer ophef zijn. aangeplast [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-03-2010 14:41] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zo zie je maar dat niet alle kattenliefhebbers even ok zijn. Vrij bruut en dom trouwens dat hij haar gezaaid heeft. Zo blijft er natuurlijk van alles aan de oppervlakte liggen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat intelligentie betreft is je eigen achtertuin sowieso natuurlijk niet de meest handige plek voor een stoffelijk overschot... |
|
signature |
|
|
|
|
|
quote: Dat doen die 2 van mij niet, hehe. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Katten, mij niet gezien, mijn neef heeft er een die puur uit is op sadisme,die pakt echt alle katten uit de buurt, gaat ze soms zelfs in hun eigen huis opzoeken. Ook m'n neef pakt ie zo af en toe. En muizen eet ie heel op. T is echt een monster. Evil Dick |
|
Geniaal dat soort beesten. een vriend van m'n pa had ook zo'n monster. Viel alles aan wat los en vast zat. Ik moest dat beest eten geven in de vakantie, eerst kopjes geven, maar als je d'r dan aaide....*HAP* [/Silence] [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-03-2010 12:42] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Wat is daar precies leuk aan? |
|
Ja. het is echt een vals beest, en dan die ogen...soms droom ik erover en dan wordt ik zwetend wakker, niet te doen, zo vals! Evil Dick |
|
quote:Ik vind het wel wat hebben, zo'n zelfstandig en vals beest. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Haha, dat gaat wel heel ver. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |