|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een laserpointer voor mijn katjes gekocht. Beste koop ooit: http://www.youtube.com/watch?v=5fcIy3jg3DM |
|
De meest luie manier van met je kat spelen! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Kattenhotel speciaal voor perzen 'Persians Paradise' heet het vijfsterrenhotel voor Perzische katten in Lelystad. Volgens de 22-jarige eigenaresse Milou van Voorst is het het eerste kattenhotel van Nederland speciaal voor deze raskat. Van Voorst kwam op het idee om het hotel te beginnen omdat ze zelf vaak tegen problemen aanliep als ze haar vijf Perzische katten naar een pension deed. Perzen hebben extra aandacht en verzorging nodig. "Die miste als ik mijn katten uit logeren deed. In mijn kamer zijn allerlei aanpassingen gedaan zodat deze raskat zich helemaal op haar gemak voelt." Voor de perzen is het een paradijs. Maar ook is er een ruimte voor de 'gewone' kat, een kittenkamer, een seniorensuite en als klap op de vuurpijl is er een speciale kamer voor niet-gecastreerde katten. Want 'niet geholpen' katten worden volgens de hoteleigenaresse vaak geweigerd bij pensions. Het kattenhotel opent 22 augustus. Van Voorst heeft de eerste boekingen voor de perzenkamer al binnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ja lelystad weer, ook een bom op gooien Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Simon's Cat is geniaal! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
|
|
quote: signature |
|
Sinds gister middag heeft een 10 jaar oude scottish fold haar intrek bij ons mogen nemen. Voorlopig woont ze even in onze bieb totdat ze genoeg gewend is de rest van de dieren en mensen te ontmoeten Foto's volgen. [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 21-09-2009 9:07] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Een bied? Wat is dat precies? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Een typo Haar mugshot: In de krabpaal in de bieb: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: "Ik vertrouw jou niet..." |
|
Vijjet gek? Komt ineens in een huis met de Paulus de boskabouter .. |
|
quote: heet ie klipper? wat een naam... :/ maar wel een mooi beessie hoe is het nog met de B? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ze kwam vreemd genoeg juist rondlopen als alleen ik er ben. @Jenje: Kan daar ondertiteling bij? @Wabla: In haar boekje is het Clipper. B rust op haar troon en wuift en toe wat. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ha daar heb ik me eerste kat vandaan gehaald.Leuke kat btw. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-09-2009 15:53] =) |
|
Familie kat, woont bij pa Paar jaartjes terug, Isis en Luna Luna vond ik vanmorgen in een mandje Isis wilde niet op de foto vandaag, Elmo (kat van mijn vriend) wel |
|
Ahh lief On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Clipper burgert ondertussen goed in... Batista went nog aan andere nieuwe bewoners... Kat nummer 3 Sula ontwijkt de lens recentelijk te veel Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
gadver waarom die mislukte oortjes ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: http://en.wikipedia.org/wiki/Scottish_Fold Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik weet dat het een ras is, maar raar dat ze genetische dierenmishandeling wel toestaan en gewoon couperen niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
grappig is het wel maar dat is dit ook ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |