|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vriend wilde weer een kat, heb voor hem gevonden deze Turkse schone: Volgende week woensdag kennis maken, de week erna ophalen. Ze is drie jaar jong. edit: die eerste foto is wel wat raar bewerkt [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-06-2009 22:11] |
|
idd, beetje krom Wel een mooi beestje [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 10-06-2009 22:43] |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Denk dat katten mij momenteel wel erg leuk zullen vinden. Mn handen stinken van de Hollandsche Nieuwen. YUGH! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Moet je je doos eens wassen! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Handen dus beste Sanguine d'Vikingue. Of je moet een beetje verknipt denken natuurlijk. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Dat 2e dus Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
2 van de 5. De 2e heeft 3 poten |
|
Hoera! Een nieuw poezenbeest in huize de tegenpartij. Nu hebben we er weer 3. Eddie, naar bottom. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die slang.. |
|
quote: Even om een beeld te hebben van hoe groot dat beessie is: Is dat nou echt een koffiemelk-cupje voor poezie op de grond? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hehe, misschien associeert hij het niet meer met eten(meestal krijgen ze alleen ratten) maar het past er gewoon in. Ik durf er geen kat in te zetten(nouja niet als die kat niet als eten bedoeld is ) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: KJOEEEEET!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Yep. 7 weken oud. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Turkse Angora met grijze tabby? Mooi beestje hoor! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Lief! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ahhh, doe mij ook zo'n klein poesje! Wij hebben alleen twee ouwe opa's, maar het zijn natuurlijk wel mijn twee grote vriendjes: |
|
Hier die van ons, Pluis genaamd. |
|
Ik heb alleen een houten kat |
|
Thuis 2 huis tuin en keuken katten(vuilnisbakkenras gok ik zo). Lieve beesten zijn het wel, toevallig ook nog moeder en zoon. 10 en 8 jaar oud inmiddels(foto's volgen nog ) Und afgelopen winter mn oudste kat moeten laten inslapen, beest was verdomme bijna 19 "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
signature |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |