|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
quote: volgende keer beter eerst lingerie van uw madam opruimen voor je begint te filmen (of wou je eens laten zien welke cupmaat ze heeft?) lieverd! (de poes natuurlijk ) |
|
Iets zegt me dat het gewoon van hem zelf is. |
|
oooooooooooops euhm... Noor is dus een gecastreerde kater sorry voor het moment op 2.29 [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-01-2010 16:27] signature |
|
quote: Oh het is toch een kater. Ga je zijn naam dan nu veranderen in Noorman www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
neeuh, een gecastreerde kater is zo een beetje een halve meid, en een poes is zowiezo vrij sensueel, Noor it is signature |
|
blijft geniaal |
|
in vergelijking met honden zijn katten vals, schijnheilig, humeurig, ... I love'm signature |
|
quote: die lijkt erg op Quincy en Jesse toen die nog zo klein waren. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Quincy en Zoè saampies in een veel te klein mandje. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
dat is zoooooo sweet signature |
|
quote: Holy hell, wat een mooi beestje!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
nep husky ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Pffff, eindelijk een husky met stijl. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
dat wel, heeh, maar gewone huskies vind ik ook wel stijl hebben met hun david bowie ogen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: signature |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Echt, je zou denken dat een mix van een mainecoon en een heilige birmaan toch een intelligente kitten zou moeten voortbrengen... Sjeez wat is Danu echt verre van snugger Echt hele lieve kitten en leuk en speels, maar zo dom als wat. Ik weet niet of kittens hun intelligentie met de leeftijd krijgen ofzo, maar het lijkt me dat als ze na 2 weken op de kattenbak met een luikje gaat, onderhand wel moet weten hoe het luikje werkt als ze weer naar buiten moet. Niet dus, soms zit ze er nog 2 minuten tegen aan te krabben, dan weer tegen de zijkant, dan weer tegen het luikje tot ze doorheeft dat ze er gewoon doorheen kan. Overigens vind ze het niet eng of stresserend dat ze niet snapt hoe ze eruit moet, ze zit er dan echt bij alsof ze het vooral een avontuur vind. 'Oh dit heb ik vanochtend ook gedaan! Hoe werkt dit ook alweer?! *gaat frantic krabben tegen het luikje*. Ik verdenk haar soms ervan het down syndroom te hebben want ze is echt zo achterlijk soms Gelukkig is het wel een schatje en geen lastige kitten ondanks hyperactiviteit. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
|
|
|
|
signature |
|
@ kreeft kat Sooki naast mijn bureau, lekker boven de verwarming. Gezellig hoor! Budai wil z'n baasje nadoen |
|
Guus Bazzio Attacks!!! |
|
Damn! Vette foto zeg! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |