|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 Honden en katten zijn beide leuk, vooral als het grote varianten zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die van mij een paar pagina s terug is ook huge. Evil Dick |
|
Dit is Daantje, de kat van een van mijn beste vriendinnen. Het doet maar even pijn! |
|
Mooi hoor! Evil Dick |
|
quote:Precies! Kleine hondjes heb ik beduidend minder mee, geef mij maar een grote hond waarmee je kan stoeien zonder dat je hem breekt en die blaft in plaats van piept. Die Mainecoons zijn geweldig, maar ik vind gewone kleine huistuinenkeukenkatten ook leuk. |
|
Geweldig mooie beesten inderdaad maar toch heeft de huis, tuin en keukenkat hier de voorkeur omdat de langharige katten toch wat meer verzorging nodig hebben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb wel een beetje een hekel aan dat blaffen, een kat maakt minder herrie, misschien vind ik ze daarom leuker. Evil Dick |
|
Goeie reden. En omdat ik graag m'n poezels post en toch een beetje ontopic wil blijven: |
|
quote:.. ja een hond blaft ook zo veel .. |
|
quote:Misschien hoor ik wel te graag poesjes schreeuwen..zou ook kunnen. mooi hoor, trouwens! Evil Dick |
|
Niet van herrie houden, maar wel poezen laten schreeuwen. Je bent wel een apart mannetje. |
|
Dat hoor ik wel vaker...je kan trouwens dus toch best aardig tegen me zijn...gaaf hoor. Evil Dick |
|
Ik ben niet áltijd gemeen. |
|
quote: Liever af en toe wat geblaf dan zo'n stinkend openbaar kattenschijthuis in huis. |
|
Onze mainecoon word ook al een grootje. Al zal ze niet zoooo groot worden want ze is een vrouwtje, en haar mams had ergens nog een spoortje heilige birmaan zitten naast mainecoon, de vader was wel een echte mainecoon en heerlijk groot! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Vét aandoenlijk. Die kutkat begin ik niet over... |
|
Ik vind zo'n zilveren puist ook altijd erg mooi ja. Evil Dick |
|
Even normaal doen tegen die hawtie. |
|
quote: Haha, en straks komt weer een "OMFG je bent een gast!?!?!" o.i.d... [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-05-2010 11:43] Bruce Banner |
|
Nee ditmaal profiel vantevoren gechecked. |
|
quote:Dat was positief hoor. ik zeik vrouwen niet zo snel af... Evil Dick |
|
quote: Mooi! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Thanks allemaal, ik zal de complimenten aan de katten doorgeven. @ ElitE >>> Haha, ja, ze mogen niet te ver afdwalen. Wil ze niet op straat hebben namelijk. Auto's, maar ook mensen die dit soort beesten jatten. @ Silence >>> Tof, die eerste foto, is dat een ras? Komt me bekend voor namelijk, maar ik kan al die rassen niet exht onthouden qua naam. Coontjes hebben wel veel aandacht nodig anders gaan ze zich alleen voelen. Dus het liefst iemand thuis overdag. Of zoals hier, twee van die beestjes zodat ze elkaars gezelschap hebben. @ SQT >>> Die hou je tegoed. Ik zal van de week even kijken of ik een foto kan maken met iets er bij. @ Chantal (sorry, nick is te moeilijk met al die x-en en streepjes ) >>> Nice, lieve neuskat! Gizmo houdt ook van neusjes geven! @ VodeV >>> Hehe, cute, net een stokstaartje! Heb wel meer half-Coons gezien, geinig om te zien dat sommigen wel en anderen niet het lange haar hebben. Kraag is hier wat minder, maar ziet er wel net zo ontdeugend als een Coon uit! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |