|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als je niet ontopic kan zijn moet je maybe maar een maandje vakantie krijgen!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 03-03-2010 20:06] |
|
Ook voor jou kan dat!!! [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 03-03-2010 20:06] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Laatste Aarschschuwing!! [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 03-03-2010 20:06] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Niet zo kattig Vikinkje! Boeiender |
|
Zwolse Opperkat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: haha dat beest kijkt echt geniaal ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kijk maar uit voor m`n klauwen Tieu Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Och, die lieve lieve klauwtjes, awwwwwwww... Boeiender |
|
Made for KFC Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Kinderachtig dreigen met een ban van een maand, ja? Zoveel bankrediet heb ik nog lang niet opgespaard. Volgens mij heb ik pas één ban aan mijn broek gehad, die achteraf nog eens ten dele onterecht bleek te zijn, dus ik weet niet wat je nu precies probeert, maar het faalt behoorlijk. Laatste wat ik erover zeg, pas dit ook maar weer aan als het niet naar je zin is. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 03-03-2010 20:39] |
|
quote: Zo, ontopic! [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-03-2010 20:51] Boeiender |
|
quote: wees eerst maar een consequent, bijvoorbeeld het merzbow topic staat vol met slow chats en ik lul daar aan een stuk door over de grootst mogelijke bullshit en daar kraait geen haan naar. Gaat het over een kat dan gelijk op je strepen staan?? ga vooral je gang maar IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Meisjes toch!! quote: Meneer Siempie! =) |
|
quote: laat jij je poes een zien dan!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
quote: Mooi beest! Ikzelf heb het echter niet zo op halsbandjes/doekjes etc. Teveel verhalen gehoord/gelezen over katten die zichzelf door zoiets opgehangen hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Och, nu loopt hij alleen met zijn doekhalsband om, en eind deze maand komt er weer een vlooienband bij. De halsband heeft een stuk elastiek erin, en de vlooienband breekt bij een bepaalde kracht. Dus ik ben daar niet zo bang voor. En mijn kat is niet suicidaal, dat scheelt ook een hoop. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-03-2010 21:30] Boeiender |
|
Hehehe, nee ok. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar ik wist niet dat die vlooienbanden bestonden en dat die halsbanden elastiek bevatten. Erg lang geleden dat we hier voor een kat een vlooienband hadden. Zo'n pipetje met zooi in de nek werkt hier afdoende. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: .Mijn kanjer.Mis hem nog steeds. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 03-03-2010 21:57] =) |
|
quote: Hehe, na 1 keer een seizoen hondevlooien in huis gehad te hebben is die vlooienband standaard hier. Het scheelt nu wel dat de hondenuitlaatservice verhuisd is en niet onder mijn balkonnetje de auto meer schoonmaakt denk ik. Boeiender |
|
quote: idd, beter dan die vervelende bandjes.. |
|
quote: Haha ja hij kijkt een beetje scheel, vette heersch! (kan zo bij de grindbashers ) |
|
signature |
|
Een beetje dezelfde kat als wij Bart.. Alleen is die van ons met volle snelheid tegen een muur gerend. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |