|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je broer is een nitwit dan Superfilm, typisch Gaiman, -en- typisch Selick. Wat wil je nog meer. En de 3D versie is helemaal prachtig, subtiel (dus geen dingen die om de haverklap het beeld uitvliegen e.d. voor het effect) maar duidelijk een meerwaarde. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Moeilijk te zeggen, de bril heeft in elk geval geen duidelijke kleur. Ik dacht daarom eerst dat het polarisatie was. Maar het lijkt eerder groen-rood te zijn. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ho ho ho, kereltje, mijn broer is geen nitwit. Ik ga 'm al kijken, in de bioscoop, net afgesproken. Dus nu niet meer zeiken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Je zult er geen spijt van hebben. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Irreversible is een heel ander soort film maar is minstens even gruwelijk. Laatst nog "Seul Contre Tous" van Gaspar Noe gekeken. Minder goed dan Irreversible maar absoluut wel de moeite waard. Erg genoten van Philippe Nahon als gedeprimeerde slager/ex gedetineerde. "Vivre est une acte egoiste" Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Mee eens!!! De beste Punisher tot nu toe Had ook al lang in de bios moeten draaien hier. Weet niet wat ermee gebeurd is. Die bioscoop release komt er niet maar er is voor de komende maanden ook nog geen dvd release geplanned. In dit soort gevallen is een download makkelijk te rechtvaardigen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: In veel steden is Coraline alleen in het Nederlands te zien (want Nederland wordt steeds dommer, maak daar eens een spotje over) Daar pas ik voor. Ondertussen de film dus maar gewoon in 2D gezien. Een stuk creepier dan Nightmare Before Christmas want deze bevat geen relativerende, vrolijke liedjes. Prachtig vormgegeven en gefilmd ook weer. Zeer goed! [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 14-06-2009 23:51] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Natuurlijk joh. |
|
wordt steeds dommer of houd steeds meer van zn moedertaal? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oh, de ironie Eens. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Veel mensen hebben vreemde talen geleerd door films of televisie te kijken. Nasynchroniseren staat dat proces in de weg en het komt steeds vaker voor. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Damn! Dat zag ik dan weer over het hoofd. Het was om mijn woorden kracht bij te zetten hoor Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Een echte ZM klassieker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nu al Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Het ging me meer om je statement i.c.m. je taalgebruik. |
|
quote: Weet ik. Dat was meer de reden waarom ik het zei. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zaterdag nog eens een Vlaamse topklassieker gekeken: Hector Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: hehe is het trouwens niet zo dat mensen steeds slimmer worden en daarom hun domheden beter inschatten? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Goejemorguh Heb je Doghouse al gezien trouwens? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Paran Daemun (Birdcage Inn) |
|
Terminator Salvation. Viel tegen. |
|
letters from iwo jima ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ook Coraline gekeken hier. Gewoon in 2D. Een erg mooie film, heel erg mooi gedaan, vooral ook een uitstekend uitgedacht plot. Verder nog Flandres: weer een meesterwerk van Bruno Dumont. Veel van de thema's uit de andere film die ik van hem heb gezien (la vie de jesus) komen hier weer terug: een leven zonder hoop, passie of uitzicht, het sluimerende beest in de mens dat zich roert aan het oppervlak. Winnaar grote prijs Cannes. Intense shit! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Nee, nog niet. Even kijken waar hij hier eigenlijk draait, en of ik den vriendin enthousiast kan krijgen ervoor She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |