![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Zeker! Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-07-2009 0:18] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Die Pusher films waren wel leuk ja. Bleeder moet ik ook nog zien. ![]() |
|
Die moet ik ook nog steeds zien. Fear X ook trouwens. Eerst maar eens even zien of deze Bronson echt zo goed is. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Niet te geloven: Universal Pictures has won the film rights to the classic 1979 video game "Asteroids" says The Hollywood Reporter. The game featured a spaceship that had to shoot down incoming asteroids to avoid collision, that's about it which means there's no backstory and a lot of creative freedom for Matthew Lopez who is adapting the script. Lorenzo di Bonaventura will produce. No other names or schedule dates have yet been set. Buiten het feit om dat het belachelijk is om hier een film op te baseren zijn er ook wel genoeg films gemaakt over asteroiden die de aarde zouden treffen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
zombie black society beetje pr0n IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: viel mij heel erg tegen. Saai. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
The beyond IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Die gaat er altijd wel in ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Dat kan je wel zeggen. Imo Fulci's beste. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
NApoleon dynamite ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
We Were Soldiers, wel vermakelijk, jammer dat Mel Gibson bulletproof op het slagveld waant. ![]() |
|
The Shawshank Redemption. Over een bankier die ten onrechte de bak in gaat voor de moord op zijn vrouw. In de corrupte gevangenis maakt hij 'carriëre' met boekhouden en het opzetten van een bibliotheek. Klinkt zo misschien niet zo boeiend, maar toch wel een sterke film. ![]() |
|
Toch wel? ![]() |
|
quote: ![]() Tering zeg. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Ice Age 3, bioscoop was op ons twee na qua bezoekers helemaal leeg gister ![]() ![]() |
|
Twilight Zone the movie Absurd Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: http://www.imdb.com/chart/top ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Dat zeg ik, sterke film ![]() The Bank Job. Waargebeurd verhaal (grotendeels in ieder geval) over een bankoverval in Londen die werd opgezet omdat de geheime dienst foto's in het bezit wou krijgen die 'belastend' waren voor het koninklijk huis. Best een vermakelijke film. Ook leuk dat 't zich afspeelt in de straat waar ik werk, maakt 't erg herkenbaar. ![]() |
|
![]() Was wel leuk. ![]() |
|
quote: Heb ik ook een aanrader voor je, waar je misschien niet zo snel aan zou denken. Een obscuur werkje genaamd "The godfather". Deze film geeft een beeld van de opkomst en dreigende ondergang van een Siciliaanse clan in Amerika. Het verhaal balanceert tussen het familieleven van de Corleone familie en de keiharde misdaadwereld waarin ze actief zijn. klinkt misschien niet bijster boeiend, maar probeer het eens, zou ik zeggen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-07-2009 15:50] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |