![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Afgelopen weekend gekeken: Terminator Salvation ![]() ![]() Baaden Meinhof Complex Een vrij interessante film over het ontstaan en de ondergang van de Rote Armee Fraktion. Het is prettig dat de karakters in het begin van de film goed worden geïntroduceerd, later wordt het lastiger, omdat steeds meer personen zich aansluiten en ook grotere rollen gaan aannemen in de film. Het enige minpunt dat te bedenken is, is de duur van de film: 2 uur en 50 minuten. Er had wat geschrapt mogen worden in het einde, waarin het wel en wee van de gevangen genomen RAF strijders zeer uitgebreid wordt behandeld. Het standpunt was in drie minuten ook wel duidelijk geweest. Spirit Een nachtelijke held die stiekem qua klunzigheid iets weg heeft van inspecteur Clouseau. An sich een vermakelijke verfilmde comic, maar qua vormgeving duidelijk een erg slap aftreksel van Sin City. Vermakelijke punten: chicks, en dan met name Scarlett Johansson in een designer nazi uniform Kill Switch Met Steven Seagal. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 08-06-2009 17:58] Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: Steven Seagal heerst! ![]() |
|
![]() Vanavond waarschijnlijk maar weer eens Synecdoche, New York kijken. Schitterende film, maar ik denk dat ik 'm de tweede keer een stuk beter volg. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Terminator: Salvation, beter dan Rise of the Machines maar nog lang niet goed genoeg. Het verhaal is flinterdun, de plot zeer voorspelbaar en de acteerprestaties middelmatig. Je kan wel goede acteurs hebben maar ze moeten wel ergens mee kunnen werken. Toch te hoog gegrepen voor Charlie's Angels regisseur McG. Dit is het begin van een nieuwe trilogie trouwens. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Hé gelukkig. Er waren namelijk nog niet genoeg Terminator-films. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Vergeet de serie niet!!! The Sarah Connor Chronichles. Nog niet te zien hier... Gelukkig! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Sjaa, vervolgen... Saw gaat nu door tot deel acht. Deel acht wordt nu geschreven als slot deel maar Tobin Bell sluit deel negen niet uit. Jezus tering!!! Hou op met die slechte reeks alsjeblieft. Maar ja, zolang er idioten zijn die blijven betalen voor die kutfilms zijn we er voorlopig nog niet van af. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote:En dat zeg je terwijl je net Terminator Salvation hebt gekeken... ![]() ![]() |
|
Die Saw films worden enkel en alleen gemaakt om geld te verdienen. Dus die verdienen het om afgekraakt te worden. En trouwens, ik kijk bijna alles, ik weet tenminste waar ik over praat ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Hier wel. Ik heb de moeite niet genomen, kan alleen maar tegenvallen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Wij zijn trots op je. ![]() |
|
Woon je in Amerika? Ik heb ook niks dan negatieve reacties gehoord. De serie zou het gat tussen de laatste twee films moeten dichten als ik het goed heb begrepen. Negeren blijft het devies! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Mooi zo... Jurk!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Gast! Hoe kom je aan die films? Bovenste 2 zijn van Kim Ki Duk toch? Geimporteerd of gedownload? ![]() |
|
quote: Nee, Engeland. Ik heb stukjes gezien, maar het deed me echt helemaal niks. Slappe hap serie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Wat ik ervan gezien heb zag er erg slecht uit. Veel mislukte CGI. Linda Hamilton doet ook al niet mee. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Nou ja, die is inmiddels ook al 100 of zo, dus dat is geen al te groot verlies lijkt me ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Valt nog wel een beetje mee... De volgende film heeft ze wel een rolletje in. Robert (T1000) Patrick ook. Arnold Schwarzenegger werkt misschien mee aan de remake van Predator van Robert Rodriguez: Predators. Verschil met het origineel is dat er meerdere predators rondlopen in de jungle deze keer. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote:Gedownload, goede kwaliteit en met Engelse ondertiteling. De bovenste twee zijn van Kim Ki-duk inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 08-06-2009 20:51] ![]() |
|
![]() Op 23 januari 2002 verandert de wereld van Mariane Pearl (Angelina Jolie) voorgoed. Haar man Daniel, bureauchef voor Zuid-Azië van de Wall Street Journal is bezig met een verhaal over de 'shoe bomber' Richard Reid. Voor het verhaal moet hij naar Karachi, waar een tussenpersoon hem toegang heeft beloofd tot een moeilijk te grijpen bron. Wanneer Danny naar de afspraak gaat, zegt hij tegen Mariane dat hij misschien te laat voor het eten zal zijn. Hij komt echter nooit terug. Mariane begint een wanhopige zoektocht naar haar vermiste man, totdat ze erachter komt dat hij op een verschrikkelijke manier werd vermoord voor het oog van de wereld. Mooie film. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: lul niet zo uit je nek gekke vent. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Verklaar je nader, Jodenjong!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: kijk eens achter je monitor voor je verder praat koekepeer. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 08-06-2009 22:06] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() Best vet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |